به جهت اینکه جامعه هدف در آموزش و پرورش مشخص است بایستی برای ایجاد تغییرات در نگرش مردم از این نهاد شروع کنیم و از خود دانش آموزان برای اصلاح امور جامعه کمک بگیریم.
کد خبر: ۵۷۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ 10 March 2018

به گزارش تابناک مازندران، دیابت یکی از بیماری هایی ست که در جوامع متمدن امروز وجود دارد زیرا تحرک و فعالیت بدنی کاهش یافته و در همه جوامع بشری از جمله در ایران حتی در روستاها تبدیل به یک معضل شده است.

 

برگزاری جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان نکا
 

معاون فرماندار نکا: بهداشت و تامین سلامتی از مقوله های مهم امنیتی جامعه است و هر چیزی که بهداشت جامعه را دچار ضرر و زیان کند قطعا موضوع امنیتی است.

معاون فرماندار نکا در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان نکا، بیان داشت: بهداشت و تامین سلامتی از مقوله های مهم امنیتی جامعه است و هر چیزی که بهداشت جامعه را دچار ضرر و زیان کند قطعا موضوع امنیتی است.

غلامیان با تأکید بر امنیت غذایی در شهرستان نکا گفت: همه اعضا کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان نکا باید به‌صورت فعال مصوبات کارگروه را اجرایی کنند.

وی افزود: انجام کامل شرح وظایف توسط ادارات و نهادهای و مشارکت فعال در حوزه سلامت باعث کاهش مشکلات و رفع معضلات بهداشتی و سلامت خواهد شد که همه ادارات موظف به انجام وظایف قانونی خود در حوزه سلامت هستند.

معاون فرماندار نکا تصریح کرد: شهرداری‌ نسبت به بهسازی و ایمن‌سازی پارک‌ها و بوستان‌ها اقدام کنند.

مدیریت شبکه بهداشت و درمان نکا نیز در این جلسه در مورد دیابت اظهار داشت:

دیابت یکی از بیماری هایی ست که در جوامع متمدن امروز وجود دارد زیرا تحرک و فعالیت بدنی کاهش یافته و در همه جوامع بشری از جمله در ایران حتی در روستاها تبدیل به یک معضل شده است. لذا همه دستگاههای اجرایی باید در این موضوع ورود پیدا کنند و با همکاری مرکز بهداشت شهرستان اقدامات پیشگیرانه و کنترلی برای کارمندان مبتلا را در برنامه های خود قرار دهند.

خانجانی با بیان اینکه در آموزش و پرورش هدفگذاری و اقدام به مراتب آسانتر است گفت:

به جهت اینکه جامعه هدف در آموزش و پرورش مشخص است بایستی برای ایجاد تغییرات در نگرش مردم از این نهاد شروع کنیم و از خود دانش آموزان برای اصلاح امور جامعه کمک بگیریم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار