در برنامه 90 نظرسنجی مرد سال فوتبال ایران درسال 96
شب گذشته در برنامه 90 نظرسنجی مرد سال فوتبال ایران درسال 96 برگزار شد که در پایان از سوی مردم دو فوتبالیست مازندرانی با اقتدار و با فاصله زیاد نسبت به رقبا در صدر برترین بازیکنان سال ایران قرار گرفتند.
کد خبر: ۵۷۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱ 06 March 2018

به گزارش تابناک مازندران، بیش از ۳۰ درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی این هفته برنامه نود، امید ابراهیمی را به عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب کردند.

ضمنا در این نظرسنجی 27/5 درصد مردم علی علیپور دیگر بازیکن مازنی پرسپولیس را برگزیدند.

 

دو فوتبالیست مازنی در صدر برترین بازیکنان سال ایران قرار گرفتند
 

در ابتدای برنامه فردوسی‌پور در مورد عملکرد سال 96 هشت بازیکنی که جزو گزینه‌های نظرسنجی برنامه نود هستند، توضیحاتی ارائه کرد.


مخاطبان برنامه نود می‌توانند در پاسخ به سوال «مرد سال فوتبال ایران؟»، یکی از گزینه‌های «امید ابراهیمی»، «کریم انصاری‌فرد»، «علیرضا جهانبخش»، «سید جلال حسینی»، «کاوه رضایی»، «مهدی طارمی»، «علی علیپور» و «سامان قدوس» را انتخاب کنند.


حدود 2 میلیون و 333 هزار نفر در نظرسنجی این هفته برنامه نود شرکت کردند که بیش از 30 درصد به امید ابراهیمی به‌عنوان مرد سال فوتبال ایران رای دادند.

 

گفتنی ست مراسم انتخاب برترین های فوتبال ایران در فصل ۹۵_۹۵ شامگاه یکشنبه ۸ مرداد در برج میلاد تهران از ساعت ۲۳ برگزار شد و در این مراسم فوتبالیست های مازندران در ۴ مورد عنوان بهترین ها را کسب کردند.
در این مراسم سید پیمان حسینی به عنوان بهترین گلر فوتبال ساحلی انتخاب شد و محمد عباس زاده به عنوان بهترین گلزن لیگ دسته یک فوتبال کشور معرفی شد.

همچنین محمد عباس زاده در دومین عنوانش به عنوان بهترین بازیکن لیگ دسته یک فوتبال کشور نیز معرفی شد .امید ابراهیمی دیگر بازیکن مازندرانی عنوان بهترین هافبک لیگ ایران معرفی شد.

ضمنا در این مراسم عادل و محمد دو هوادار متعصب قائمشهری تیم نساجی نیز به روی صحنه آمدند و تندیس محمد عباس زاده را به او تقدیم کردند و همچنین از سوی میثاقی مجری برنامه به عنوان هوادار نمونه معرفی شدند.

مهندس بهروان رئیس هیات فوتبال استان مازندران نیز در این مراسم حضور داشت و در بخشی از مراسم تندیس سید جلال حسینی را به عنوان بهترین مدافع لیگ ایران به وی تقدیم کرد و همچنین رحمان رضایی پیشکسوت مازندرانی فوتبال کشور نیز در بخش های ابتدایی مراسم حضور داشت و تندیس برترین ها را به آن ها تقدیم کرد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار