نماینده مردم ابهر در تذکری به هیئت رئیسه مجلس گفت: چرا اجازه نمی دهید طرح استیضاح وزرا انجام شود؟ مجلس را ضعیف نکنید.
کد خبر: ۵۷۴۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲ 04 March 2018

به گزارش تابناک : محمد عزیزی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکری به هیئت رئیسه مجلس گفت: چرا اجازه نمی دهید طرح استیضاح وزرا انجام شود. براساس ماده ۲۲۲ آیین نامه داخلی وقتی ۱۰ نفر نماینده طرح استیضاح را امضا کنند، هیئت رئیسه باید بلافاصله استیضاح را به کمیسیون تخصصی ارجاع کند. کمیسیون هم باید ظرف یک هفته آن را به صحن ارجاع دهد و وزیر هم ۱۰ روز فرصت پاسخگویی دارد.

وی گفت: آنقدر این موضوع کش و قوس داده می شود که آماج پیشنهادات داده می شود این شأن مجلس نیست. مجلس را تضعیف نکنید. هر چقدر نظارت مجلس بیشتر باشد، وضعیت مملکت بهتر می‌شود.

نماینده مردم ابهر در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: علیرغم دستور شما که بیش از یک سال از آن می گذرد پروژه جاده ابهر که سالانه جان انسان‌ها را می گیرد باقی مانده است.

عزیزی در تذکری به وزیر اقتصاد و دارایی گفت: به داد مالباختگان کاسپین برسید شعبه ابهر تعطیل مانده و هیچ کس هم پیگیر نیست.

وی همچنین در تذکری به وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: چرا در عزل و نصب مدیران شرکت‌هایی که کمتر از ۲۰ درصد سهم آن دولت است، دخالت می کنید. آقای وزیر حال صنایع و تولید خوب نیست. این وضعیت مملکت را بیچاره می کند، به فکر آیندگان باشید.

اکبر رنجبرزاده عضو هیات رییسه مجلس پس از پایان این تذکر گفت که آنچه به ما درخصوص استیضاح تحویل داده شده بلافاصله پس از یک ساعت به کمیسیون ها ارجاع شد.

 

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار