استاندار مازندران گفت: سرمایه‌گذاری در استان می‌شناسم که یک سال برای تعین تکلیف فعالیت خود یک سال وقت صرف کرد برای برون‌‎رفت از این وضعیت نظام استعلامات در مازندران باید هوشمند شود.
کد خبر: ۵۷۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷ 04 March 2018

به گزارش تابناک : محمد اسلامی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استاندرای مازندران اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در استان مازندران داریم که یک و نیم سال برای سرمایه‌گذاری معطل است.

وی تصریح کرد: اگر به سمت شهر هوشمند پیش نرویم برای توسعه با مشکل مواجه می‌شویم.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: پنجره واحد یعنی اینکه باید استعلامات در مدت کوتاه در اختیار سرمایه‌گذار قرار گیرد.

این مسئول بیان کرد: برای هوشمند‌سازی برنامه خاصی داریم و همه باید اقدامات لازم را انجام دهند و تا پایان سال 97 باید این فرایند در استان مازندران توسعه پیدا کند.

اسلامی اضافه کرد: فرد سرمایه‌گذار در استان باید به صورت جدی مورد حمایت قرار گیرد.

وی یادآور شد: اخذ موافقت اصولی در استان باید به صورت کوتاه مدت انجام شود، پذیرش تقاضا و موافقت اولیه باید سریع به سرانجام برسد.

استاندار مازندران ادامه داد: باید به مرحله‌ای در استان مازندران برسیم که سرمایه‌گذار در مدت کوتاه اطلاعات لازم را در اختیار بگیرد.

این مسئول بیان کرد: همه طرح‌ها در استان مازندران باید پیوست زیست‌محیطی داشته باشد، بیشتر از این نمی‌توانیم به محیط زیست لطمه بزنیم.

اسلامی ادامه داد: یک واحد تولیدی در آمل با وجود اینکه به مرحله تولید رسیده است با مشکل برق مواجه است.

وی گفت: مرکز دیتا مازندران راه‌اندازی شده است و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که اطلاعات لازم را در این مرکز ذخیره کنند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: برای برون‌رفت از این مشکل باید گام‌های اولیه برای هوشمند‌سازی برداشته شود.

این مسئول اضافه کرد: مرکز دیتا مازندران راه‌اندازی شده است نیاز است که ادارات اطلاعات لازم را در اختیار این مرکز قرار دهند.

اسلامی با اعلام اینکه برون‌سپاری در جهاد کشاورزی باید اصلاح شود، وضعیت موجود مشکلات جدی برای کشاورزان ایجاد کرده است، گفت: با حجتی وزیر جهاد با این روندی که در استان مازندران حاکم است صحبت کردم و گفتن در استان مازندران باید تصمیم‌گیری شود.

 

 

منبع : بلاغ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار