قرعه کشی روز نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا
رقابت های کشتی آزاد ۲۰۱۸ بزرگسالان آسیا شنبه ۱۲ اسفند در بیشکک قرقیزستان آغاز می شود که نادر حاج آقانیا، پسر نیک محله محروم قائمیه بابلسر در وزن ۵۷ کیلوگرم، پنجه در پنجه حریفان می اندازد.
کد خبر: ۵۷۳۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹ 03 March 2018

به گزارش تابناک مازندران، رقابت های کشتی آزاد ۲۰۱۸ بزرگسالان آسیا از ساعت ۸ صبح امروز شنبه ۱۲ اسفند در بیشکک قرقیزستان آغاز می شود.

رقابت های کشتی آزاد ۲۰۱۸ بزرگسالان آسیا در حالی شنبه ۱۲ اسفند در بیشکک قرقیزستان آغاز می شود که نادر حاج آقانیا، پسر نیک محله محروم قائمیه بابلسر در وزن ۵۷ کیلوگرم، پنجه در پنجه حریفان می اندازد.

در این وزن ۱۴ نفر حضور دارند که نادر حاج آقا نیا در دور اول با راحول آواره از هند کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده سامانبیکوف از قرقیزستان و تسه وین سورن از مغولستان می رود.

نادر با اخلاق ما در صدد کسب چهارمین مدال آسیایی و بین المللی خود در سال ۹۶ است تا ویترین افتخاراتش را در این تکمیل کند.

وی پیش از این با تیم ستارگان ساری در تهران بر سکوی سوم جام باشگاه های جهان ایستاد. در مسابقات داخل سالن آسیا که در ترکمنستان برگزار شد، مدال برنز گرفت و در مسابقات بین المللی جام تختی هم با مدال نقره اش سهمیه حضور در مسابقات آسیایی بیشکک را از آن خود کرد.

البته نایب قهرمانی با ایزی پایپ کاشان در لیگ برتر کشتی آزاد کشور هم عنوان ارزنده ای بود که حاج آقانیا به آن دست یافت.

بی صبرانه منتظر یک مدال خوش رنگ دیگر از نادر حاج آقانیا هستیم زیرا هیچ چیز برای کسب عنوان در معتبرترین رقابت های کشتی آزاد قاره کهن کم ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار