جهانگیر لطفی در گفتگو با تابناک:
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاوه گفت: بمناسبت روز بزرگداشت شهداء در شهرستان پاوه به یاد هر شهید یک نهال کاشته می شود.
کد خبر: ۵۷۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵ 01 March 2018

جهانگیر لطفی در گفتگو با خبرنگارتابناک اظهار داشت:با توجه به اینکه روز ۲۲ اسفند که به نام روز بزرگداشت شهداء نامگذاری شده است، ضمن تبریک این روز مبارک به ملت شهیدپرور ایران اسلامی و خانواده معظم شهداء، به مناسب این روز برنامه‌های متعددی درسطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی از جمله برنامه‌های تدارکاتی به مناسبت روز شهید در پاوه را اهتزاز پرچم ایران اسلامی بر سر مزار‌های مطهر شهداء، دیدار با خانواده‌های معظم شهداء در قالب طرح سپاساشاره کرد.

لطفی در ادامه افزود:کاشت نهال به یاد هر شهید یک نهال؛ برگزاری مسابقه نامه‌ای به شهید در مدارس؛ برگزاری ویزیت رایگان؛ تجلیل از مروجین فرهنگ ایثار و شهادت را از دیگربرنامه‌های ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا اعلام کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاوه در ادامه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق نهادینه کردن آن در جامعه تاکید کرد.

لطفی گفت:خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در سال‌های اخیر در معرفی روز بزرگداشت شهداء در جامعه این روز در بین دستگاه‌های اجرایی مورد توجه قرار گرفته و همکاریخوبی با بنیاد شهید صورت گرفته است.

گفتگو از فرهاد صالحی

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار