مهندس ذاکری، با بیان اینکه تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران ، تجلیل از مردانگی و مروت است، افزود: شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران ، به رسم هرساله سعی دارد آنچه در خور و شایسته این عزیزان است، انجام دهد.
کد خبر: ۵۷۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 25 February 2018

به گزارش تابناک مازندران، در حضور فرمانده پایگاه بسیج شرکت مهندسی آبفای کشور ، بازنشستگان و ایثارگران شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران تجلیل شدند

بر اساس این گزارش . با حضور مدیر دفتر حراست و فرمانده پایگاه بسیج شرکت مهندسی آبفای کشور، مدیرعامل و معاونان شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران، مدیران صنعت آب و برق استان، آیین تجلیل از بازنشستگان وایثارگران شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران در بابلسر برگزار شد.

 محرمی راد مدیر دفتر حراست و فرمانده پایگاه بسیج شرکت مهندسی آبفای کشور در این همایش به بیان جایگاه ایثار و ازخودگذشتگی و اهمیت توجه به ایثارگران و بازنشستگان در جامعه پرداخت.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران نیز در سخنانی ضمن اشاره به اینکه ایثارگران یادگار دوران نبرد حق علیه باطل اند گفت: این افراد با مجاهدتهای خود درس ایستادگی ، شجاعت و از خودگذشتگی را برای نسلهای بعد خود به سرمشق گذاشته اند و الگویی ابدی و جاودان برای آیندگان شدند.

مهندس ذاکری، با بیان اینکه تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران ، تجلیل از مردانگی و مروت است، افزود: شرکت آب و فاضلاب شهری مازندران ، به رسم هرساله سعی دارد آنچه در خور و شایسته این عزیزان است، انجام دهد.

وی در خطاب به بازنشستگان، اظهار داشت: بازنشستگان 30 سال خدمت صادقانه کردند و با کوله باری از تجربه و دانش نظاره گر حرکت پویای نسلهای بعدی هستند.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، ادامه داد: بسیاری از این عزیزان از بدو تاسیس شرکت درکنار مار بودند و دست به دست هم دادند تا شرکت آب وفاضلاب به جایگاه کنونی خود دست یابد.

مهندس ذاکری خاطرنشان کرد: بازنشستگان میراث دارانی هستند که گرانبها‌ترین روز‌های عمر خود را ، وقف خدمت به مردم کردند و امروز وظیفه ما است که از آنان تقدیر کنیم.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، با اشاره به همکاری 250 ایثارگر و وجود 650 بازنشسته در این شرکت، هماهنگی و پیگیری برای اقامت و اسکان در مشهد مقدس و مهمانسراهای سطح کشور، مساعدتهای درمانی و معرفی به بانک برای دریافت وام به متقاضیان بازنشسته و همچنین بهره مندی از مزایای دفترچه بیمه ایران برای متقاضیان به صورت اقساط، صدور کارت بازنشستگی و برخورداری از 5 درصد تخفیف در هتلها و تورهای مسافرتی و اقامتگاه ها را از جمله تسهیلات درنظر گرفته شده برای بازنشستگان عنوان کرد.

بیان خاطره از سوی یکی از ایثارگران و تجلیل از ایثارگران وبازنشستگان از دیگر برنامه های این همایش بوده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار