استاندار مازندران شاه کلید توسعه استان را توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی خواند.
کد خبر: ۵۷۰۲۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 24 February 2018

به گزارش تابناک : محمد اسلامی پیش ازظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان، توسعه استان را در گرو ایجاد همگرایی دانست و اظهارداشت :برگزاری جلسات شورای اداری به منظور رسیدن به هدف خاصی برای توسعه است و باید به ارائه خروجی های مطلوب در این زمینه توجه بیشتری نشان داد.
وی تلاش مجددانه را نیاز فعالیت مدیران در دوران خدمت خواند و افزود: دوران بخشی نگری سپری شده و باید توسعه و رشد اقتصادی را مردم محور دانست و دستگاهها باید برای تحقق رونق اقتصادی هماهنگی لازم را با یکدیگر داشته باشند.
استاندار مازندران هدفگذاری دقیق دستگاهها را خواستار شد و تصریح کرد :تسهیل گری ، هموار سازی مسیر ،حمایت و پشتیبانی از فعالیت های اقتصادی در استان توسعه یابد.
وی هدف از تفویض اختیارات به استانداران را نشان اقتدار نقش حاکمیتی دولت برای تسهیل امور مردم خواند و ادامه داد: توسعه و پیشرفت زمانی رخ خواهد داد که بروکراسی های زاید در روند رسیدگی به امور مردم حذف شود.
استاندار مازندران شاه کلید توسعه استان را توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی خواند و عنوان کرد: سیاست های اقتصاد مقاومتی باید با تکیه بر اقتصادی برون زا، مردم محور، دانش بنیان و صادرات گرا محقق شود.
اسلامی حمایت از بخش صنعت و کشاورزی را خواستار شدو گفت:حمایت ، بستر سازی و تسهیل گری از طرح ها و پروژه های محرک اقتصادی باید در دستور کار دستگاههای اجرایی قرار گیرد و زمینه فعالیت سرمایه گذاران در بخش های مختلف فراهم شود.
وی با ابراز گله مندی از استفاده برخی دستگاهها از مصوبات منسوخ شده ؛ تسهیل فرآیند اخذ مجوزهای قانونی را مورد تاکید قرار دادو افزود: تسهیلات لازم با استفاده از مصوبات کاربردی در خدمت حمایت از تولید کنندگان و فعالان اقتصادی قرار گیرد.
استاندار مازندران با اشاره به اینکه توسعه باید با ظرفیت مردمی پیش رود، یادآور شد:مردم با مدیریت در بخش توسعه باید نتیجه را در کارها شاهد باشند.
اسلامی به راه آهن برقی تهران - شمال اشاره کردو اظهار داشت : استفاده از تکنولوژی روز دنیا همراه با رعایت ملزومات زیست محیطی از نکاتی است که باید در احداث این طرح ملاک عمل قرار گیرد و پنج دستگاه متولی این امر در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
وی افزود: مازندران تنها استانی است که تمام شهرک های صنعتی را مورد بازدید قرار داد و گزارشی از وضع موجود همراه با اطلاعات دقیق در این زمینه را تهیه کرد.

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار