مدیرکل فرودگاه های مازندران گفت: حدود ۱۶ پرواز شرکت هواپیمایی آسمان با هواپیمای « ای تی آر» در فرودگاه های نوشهر و رامسر لغو شده است.
کد خبر: ۵۶۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 23 February 2018

به گزارش تابناک : سعداله وطنخواه اظهار داشت: طبق دستور سازمان هواپیمایی کشور، تمامی پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان که با هواپیمای ای تی آر انجام می شود در فرودگاه های استان از جمله نوشهر و رامسر لغو شده است.

وی افزود: در حال حاضر چهار پرواز در نوشهر و حدود ۱۰ تا ۱۲ پرواز در رامسر با هواپیمایی ای تی آر از سوی شرکت هواپیمایی آسمان صورت می گیرد که این پروازها تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

وی گفت: در پی سانحه برای هواپیمای ای تی آر شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر تهران – یاسوج، سازمان هواپیمایی کشور تصمیم گرفت تا امنیت پروازهای هواپیمای ای تی آر را مورد بررسی بیشتر قرار دهد از این رو مقرر شد پرواز این هواپیماها از سوی شرکت هواپیمایی آسمان تا اطلاع ثانوی لغو شود.

وطنخواه درباره پروازهای جایگزین برای پروازهای لغو شده اظهار داشت: در حال حاضر شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در نوشهر و رامسر پرواز دارد و اگر این شرکت بتواند ظرفیت را توسعه دهد از آن استفاده خواهیم کرد و در غیراین صورت باید به فکر پروازهای جایگزین باشیم.

مازندران سه فرودگاه در ساری، نوشهر و رامسر دارد.

 

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار