دبیرکل کانون نمایندگان ادوار گفت: مدیریت جهادی امروز یک ضرورت انکار ناپذیر و نیاز مهم کشور برای برون رفت از مشکلات است.
کد خبر: ۵۶۹۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 23 February 2018

به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا دبیرکل کانون نمایندگان ادوار با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان شرقی و تاکید ایشان بر ترجیح مدیریت جهادی بر دیوانسالاری، خدمت رسانی به قشرهای ضعیف و مناطق محروم و ترجیح متن مردم به اهداف و منافع جناحی و حزبی، گفت: مدیریت جهادی امروز یک ضرورت انکار ناپذیر و نیاز مهم کشور برای برون رفت از مشکلات است.

وی ادامه داد: مدیریت جهادی یعنی مدیری که قومی، گروهی و جناحی فکر نکند و دغدغه خدمت به طبقات محروم جامعه را داشته باشد، لذا مشکلاتی که در حال حاضر در کشور داریم، ریشه در همین مسئله دارد.

دبیرکل کانون نمایندگان ادوار تاکید کرد: گروه‌ها و احزابی که در کشور سرکار می‌آیند باید دغدغه آنان تحکیم پایگاه و جریان فکری خودشان نباشد بلکه باید به فکر آحاد ملت و منافع آنان باشند.

سبحانی‌نیا با اشاره به اینکه مدیر جهادی اولویت را به صلاحیت‌ها و توانمندی‌ها می‌دهد نه به افراد حاضر در جناح و جبهه خود، گفت: سه محوری که رهبری معظم انقلاب اشاره کردند برای پیشرفت کشور ضروری است و باید مسئولان در هر پست و سمتی این محورها را به کار گیرند.

وی اضافه کرد: در مدیریت جهادی خوباوری و اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار می‌گیرد و به توانمندی‌های داخلی توجه خواهد شد. مدیر جهادی فراموش نمی‌کند که صاحبان اصلی نظام مردم هستند که بعد از گذشت حدود 40 سال از انقلاب خود در هر 22 بهمن به میدان می‌آیند و با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت می‌کنند.

دبیرکل کانون نمایندگان ادوار با تاکید بر اینکه این مردم‌ هستند که امید دشمنان را به ناامیدی تبدیل کرده‌اند، گفت: بنابراین مردم نباید در محاسبات فراموش شوند و دولت، مجلس و دیگر دستگاه‌ها باید اولویت را به نیازهای مردم بدهند.

سبحانی‌نیا با اشاره به ضرووت توجه بیشتر مسئولان به عدالت، بیان کرد: رهبری در این زمینه گلایه‌هایی داشتند و فرمودند که در این زمینه هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم.

وی به بیان برخی مصادیق اجرای عدالت در جامعه پرداخت و اظهار کرد: عدالت یعنی در سیاستگذاری‌ها به مردم توجه شود، عدالت یعنی حق مظلومان پایمال نشود.

دبیرکل کانون نمایندگان ادوار ادامه داد: توجه به عدالت کشور را به سمت توسعه متوازن می‌برد و این امکان را فراهم می‌کند که تمامی اقشار از امکانات بهره مند شوند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار