در تاریخ 8 /12 /96 از ساعت 8 تا 30 /12 نشست تخصصی"چالش‌های اشتغال فارغ التحصیلان زن دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور"در دانشکده علوم انسانی و اجتماعی برگزار می شود.
کد خبر: ۵۶۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 23 February 2018

به گزارش تابناک مازندران، نشست تخصصی"چالش‌های اشتغال فارغ التحصیلان زن دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور" توسط گروه پژوهشی آموزش و اشتغال زنان دانشگاه مازندران برگزار می شود.

 

برگزاری نشست اشتغال فارغ التحصیلان زن دانشگاه‌های کشور در دانشگاه مازندران
 

 دانشگاه مازندران میزبان نشست تخصصی"چالش‌های اشتغال فارغ التحصیلان زن دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور" خواهد بود.

براساس این گزارش، دکتر زهرا کریمی موغاری با اعلام این خبر گفت: اشتغال یکی از اساسی ترین نیازهای جوانان است. فقدان شغل مانعی جدی بر سر راه ازدواج و تشکیل خانواده در میان جوانان است و عامل مهمی در جهت افزایش مشکلات اخلاقی و رفتاری، افسردگی و... است.

دکتر کریمی افزود: متاسفانه امروزه عدم اشتغال نیروی انسانی متخصص در جامعه، خود به مشکلی اساسی برای کشور تبدیل شده و بیکاری در میان این گروه به وضعیت نگران کننده‌ای رسیده است.

 

به همین دلیل گروه پژوهشی آموزش و اشتغال زنان دانشگاه مازندران با برگزاری نشست تخصصی "چالش‌های اشتغال فارغ التحصیلان زن دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور" با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت عطف، پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی و موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، به دنبال بررسی علل و پیامدهای این مسئله مهم و اساسی است.

لازم به یادآوری است: این نشست در تاریخ 8 /12 /96 از ساعت 8 تا 30 /12 در دانشکده علوم انسانی و اجتماعی برگزار می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار