در این گزارش اخبار تیم فوتبال استقلال را پیش از دیدار مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا می‌خوانید.
کد خبر: ۵۶۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ 20 February 2018

به گزارش تابناک : تیم فوتبالاستقلال در حالی امروز در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اسیا به مصاف تیم الهلال عربستان می رود که حاشیه های این بازی به شرح زیر است.

دو تیم فوتبال استقلال و الهلال عربستان شب گذشته با پشت سر گذاشتن تمرینات خود آماده دیدار امروز در ساعت 19 هستند.

در صورتی که فرشید اسماعیلی در ترکیب بازی مقابل الهلال قرار بگیرد او برای اولین بار با پیراهن شماره 8 که متعلق به مجتبی جباری بوده در بازی های آسیایی به میدان می رود.

کانون هواداران الهلال عربستان برای هواداران عمانی100 بلیت رایگان در نظر گرفته است.

همچنین کانون هواداران الهلال برای حمایت از علی الحبسی، دروازه بان تیم ملی عمان و باشگاه الهلال کمپینی به عنوان " حمایت از علی الحبسی، سفیر فوتبال عمان و کاپیتان تیم ملی در بازی الهلال با استقلال" به راه انداختند.

رحمتی به جای حسینی در درون دروازه قرار می گیرد.

نیوکلاس میلیسیو محمد کنو دو بازیکن تیم فوتبال الهلال در بازی با استقلال در آستانه محرومیت قرار دارند. این دو بازیکن یک کارته هستند و در صورت دریافت کارت زرد در دیدار مقابل آبی پوشان تهرانی بازی با الریان قطر را از دست خواهند داد.

رضا افتخاری با حضور در عمان در اردوی آبی پوشان حضور پیدا کرد.

پیشنهاد باشگاه استقلال برای برقراری یک دقیقه سکوت پیش از آغاز بازی امشب با الهلال عربستان مورد قبول AFC قرار گرفت و به این ترتیب امشب بازی الهلال-استقلال ایران به احترام درگذشتگان سقوط هواپیمای تهران-یاسوج با یک دقیقه سکوت در ورزشگاه السیب آغاز خواهد شد.

دیدار استقلال و الهلال امشب ساعت ۱۹ در ورزشگاه السیب مسقط برگزار می شود.

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار