بازیگر جوان فیلم سینمایی اشنوگل عنوان کرد که متاسفانه به فیلم های دفاع مقدس در چرخه اکران توجهی نمی شود.
کد خبر: ۵۶۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 19 February 2018

به گزارش تابناک : کاوه سماک باشی درمورد کم کار شدن خود در عرصه سینما اظهار کرد: من کم کار نیستم. چند وقت پیش اکران فیلم سینمایی اشنوگل را داشتم و امسال هم در دو فیلم ماهور و سرگشته نقش داشتم که متاسفانه به جشنواره فیلم فجر نرسیدند و به همین دلیل کم کار به نظر رسیدم.

بر اساس این خبر، این بازیگر جوان درمورد فیلم ماهور گفت: این فیلم تجربه بسیار خوبی بود و در تهران و شهر کیف اکراین ضبط شد. در حال حاضر این اثر در مرحله تدوین است و به دلیل طولانی شدن مراحل پس از ساخت به جشنواره فیلم فجر نرسید اما احتمالا راهی جشنواره بین المللی فیلم فجر می شود. در مورد نحوه اکران فیلم اشنوگل هم نمی دانم چرا به فیلم های دفاع مقدس در اکران بی اعتنایی می شود. این بی اعتنایی درمورد ویلایی ها اروند و دریاچه ماهی هم صدق می کرد.

سماک باشی تاکید کرد: این فیلم‌ها با وجود حضور عوامل حرفه ای و بازیگران مطرح باز هم توسط مسئولین پخش مورد بی مهری قرار گرفتند و برای مثال اشنوگل در تهران تنها ۶ سینما داشت و این در حالی بود که اکران اشنوگل به شدت مورد استقبال مردم قرار گرفت.

این مقم مسئول سینمای دفاع مقدس را نیازمند حمایت مسئولین فرهنگی خواند و گفت: سینمای دفاع مقدس مخاطب خاص خود را دارد و در حالی که چرخه اکران منصفانه باشد همه چیز در سینما بهتر از گذشته رقم می خورد. نسل امروز ایران نیازمند شناخت بهتر و بیشتر نسبت به موضوع دفاع مقدس است و مسئولین باید در زمینه اکران برنامه ریزی های درستی داشته باشند.

 

 

منبع : افکار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار