رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ثبت نام چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم آغاز شد و تا ۲۰ فرودین ماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۶۸۲۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ 19 February 2018

به گزارش تابناک : حجت الاسلام مصطفی سیفی کناری پیش ازظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه زمان ثبت نام این دوره از مسابقات از ۲۰بهمن ماه جاری آغاز شد اظهار داشت: برگزاری مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات از ۲۰فرودین تا ۲۶ اردیبهشت سال ۹۷ خواهد بود.

وی به زمان برگزاری مراحل این دوره از مسابقات پرداخت و  ادامه داد: مرحله استانی چهل و یکمین دوره از مسابقات قرآن کریم  از اول تیرماه تا ششم مرداد ماه سال آینده و مرحله کشوری آن نیز از دهم مهر ماه تا ۲۵ همین ماه در سال ۹۷ برگزار خواهد شد.

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: این دوره از مسابقات  در رشته های نه گانه حفظ کل ، حفظ ۲۰جز، ۱۰ جزءو ۵ جزء، قرائت ترتیل،قرائت تحقیق ،حفظ  معارف موضوعی ، حفظ احادیث و تفسیر قرآن کریم به همراه رشته های آوایی برگزار می شود.

سیفی یادآور شد: حکیمه نصیری از بهشهر تنها راه یافته از بخش خواهران  در کشور  است که به عنوان حافظ کل قرآن  به  مسابقات بین المللی راه پیدا کرده است.

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران به شرایط عمومی  شرکت در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اشاره و خاطر نشان کرد: داشتن تولیت ایرانی ،عدم اشتغال به تحصیل در مقاطع آموزش و پرورش و داشتن حداقل ۱۸ و حداکثر ۴۰سال  از جمله این شرایط خواهند بود.

 

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار