آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سی و نهمین سالگرد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی روز شنبه در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره ) نوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 18 February 2018

به گزارش تابناک : نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در این آئین گفت : ملت ایران با جانفشانی و هدایت امام خمینی (ره) استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را برای کشور به ارمغان آورند.
قاسم احمدی لاشکی افزود : استقلال ایران مرهون اقتدار نیروهای نظامی است که امروز با صلابت بیش از پیش از کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می کنند و خون ها در این مسیر تقدیم انقلاب کرده اند.
وی با اشاره به دسیسه های استکبار علیه انقلاب اسلامی گفت : دسیسه های مختلف دشمنان به واسطه تبعیت مردم از ولی فقیه و پشتیبانی آنها از ارزش های انقلاب اسلامی شکست خورده است و این روند ادامه خواهد داشت.
نماینده مردم شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی به مشکلاتی همچون فساد، تبعیض و اقتصادی در کشور اشاره کرد و اظهار داشت : مردم بصیر ایران با توجه به این مسایل دست از انقلاب خویش بر نمی دارند ولی مسئولان نیز باید با عزم راسخ در مبارزه با فساد و رفع مشکلات ملت گام های موثری بردارند.
در پایان این آئین ضمن اهدای جوایز به شماری از خانواده های شهدا و بازنشستگان کادراداری و افسری این دانشگاه در ادامه نیروهای حاضر در میدان نیز رژه رفتند.

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار