شهردار ساری با اشاره به رشد پنج درصدی بودجه شهرداری ساری گفت: بودجه شهرداری بدون احتساب سازمان های تابعه به 450 میلیارد تومان افزایش یافت.
کد خبر: ۵۶۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 18 February 2018

به گزارش تابناک : مهدی عبوری شهردار ساری با قدردانی از تلاش های کارگروه تهیه و تدوین بودجه شهرداری مرکز استان اظهار داشت : کلیات بودجه سال آینده پس از تدوین به شورای اسلامی شهر ارسال شده و و با نظارت عالیه این شورا به تصویب رسید.
وی ادامه داد: بودجه شهرداری ساری بدون احتساب سازمان های تابعه از رقم 427 میلیارد تومان در سال 96 با رشد 5 درصدی به 450 میلیارد تومان در سال 97 افزایش یافته است.
عبوری اتمام پروژه های نیمه تمام بوستان ولایت و بوستان بانوان را در سال اینده مورد توجه قرار داد و افزود: اجرای پروژه های شاخص با محوریت روان سازی ترافیک مانند تقاطع غیر هم سطح میدان هلال احمر، اجرای پیاده راه خیابان قارن و بازسازی بافت فرسوده شهری نیز پس از بررسی ، در دستور کار سال آینده قرار خواهد داشت.
این عضو شورای شهرداری ها و دهیاری های کشور بودجه سال آینده را منطبق بر برنامه استراتژیک 5 ساله اول مدیریت شهری عنوان کرد و گفت: با توجه به رویکرد گردشگری تیم مدیریت شهری ، اجرای پروژه های مختلف با توجه ویژه به این رویکرد و با پیوست فرهنگی عملیاتی خواهد شد.
شهردار ساری شهروند مداری و رعایت حقوق شهروندی را از اولویت اقدامات مدیریت شهری دانست و خاطر نشان کرد: همراهی شهروندان با شهرداری ساری ، مرکز استان را در مسیر توسعه قرار داده و حرکت در این مسیر ریل گذاری شده ، استمرار خواهد داشت.
شایان ذکر است در سال آینده ، بودجه جاری شهرداری 158 میلیارد تومان (35 درصد کل بودجه) و بودجه عمرانی نیز 292 میلیارد تومان (65 درصد کل بودجه) پیشنهاد شده است.

 

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار