مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت که 20 هزار و 800 مازندرانی آثار منتخب دو بخش سیمرغ و پروانه های جشنواره فیلم فجر را را در دو سینمای استان تماشا کردند .
کد خبر: ۵۶۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 18 February 2018

به گزارش تابناک : اکران فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در مازندران از چهاردهم بهمن در سینماهای سپهر ساری و شقایق نوشهر آغاز شد و تا 22 بهمن ادامه داشت .
به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، احد جاودانی افزود که در مدت اکران فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در ساری و نوشهر 17 فیلم در بخش بزرگسالان و کودک و نوجوان اکران شد که با استقبال گسترده علاقه مندان همراه بود.
وی با اعلام این که جشنواره امسال فرصت آشتی مردم با سینما را فراهم کرد و سال سینمایی خوبی را نوید می دهد ، گفت که در برخی اکران ها ، سالن دو سینمای سپهر ساری و شقایق نوشهر مملو از تماشاگر و بیشتر از ظرفیت بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود : درخواست‌های فراوانی برای اضافه شدن سانس‌ها و فیلم‌ها داشتیم ولی با توجه به نبود اعتبارات نتوانستیم سانس و یا تعداد فیلم‌ها را اضافه کنیم.
دبیر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در مازندران گفت که در بخش سیمرغ و پروانه ها در مدت برگزاری این جشنواره چهار هزار دانش آموز از پنج فیلم ویژه کودکان و نوجوانان در این دو سینما دیدن کردند .
وی مازندران را از استان هایی دانست که استقبال از جشنواره فیلم فجر در آن بسیار گسترده و چشمگیر بوده است که این امر بیانگر سطح فرهنگ و علاقه مردم استان به سینما دارد.
او افزود : خوشبختانه امسال ژانرهای کمدی، اجتماعی، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، فضای مجازی، اسیب های اجتماعی رادرفیلم‌ها شاهد بودیم که مورد استقبال مردم قرار گرفتند.
خجالت نکش ، جاده قدیم ، چهارراه استانبول ، دارکوب ، ماهورا ، بمب ، امیر ، تنگه ابوغریب ، سوء تفاهم ، به وقت شام ، سرو زیر آب و مغزهای کوچک زنگ‌زده از فیلم های بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر بودند که در مازندران اکران شدند.
در بخش کودک و نوجوان هم فیلم های قهرمانان کوچک ، دنیای کیف‌ها ، فیلشاه ، دزد و پری 2 و شکلاتی به صورت رایگان اکران شد.
اکران فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر یکشنبه شب در مازندران به خط پایان رسید.
استان مازندران دارای 11 سینما و یک سینمای هنر و تجربه است . 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار