هزار و ۶۰۰ واحد مسکن مددجویی در مازندران از محل زکات، صدقات و صندوق امداد ولایت از ابتدای امسال تاکنون تعمیر تکمیل و بازسازی‌شده است.
کد خبر: ۵۶۷۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 18 February 2018

به گزارش تابناک : علی مالدارمدیر تامین مسکن وساختمان کمیته امداد مازندران گفت : هزار و ۶۰۰ واحد مسکن مددجویی  با ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل زکات، صدقات و صندوق امداد ولایت از ابتدای امسال تاکنوندر استان تعمیر، تکمیل و بازسازی‌شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تعمیرات، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویان در شهرستان‌های قائمشهر، آمل و بابل انجام شد، افزود:۲۴ واحد مسکن مددجویی در مناطق محروم با  ۸۲۰ میلیون تومان  اعتبار تکمیل تعمیر و بازسازی‌شده است.

مدیر تأمین مسکن و ساختمان کمیته امداد مازندران بابیان اینکه ۲۳۰ واحد مسکن مددجویی در مناطق روستایی در حال ساخت است گفت:هشت میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان برای ساخت و بهره برداری این واحد‌ها در نظر گرفته شده است.

مالدار با اشاره به ارائه خدمات عمرانی به مددجویان ساکن در مناطق شهری افزود: ۲۰۰ واحد مسکن مددجویی شهری ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار از ابتدای امسال تاکنون برای مددجویان در حال ساخت است.

وی گفت : چهار هزار و ۵۰۰ خانوار واجد شرایط مسکن تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند.

مالدار افزود: خیران ومردم نوع‌دوست مازندران می‌توانندباشماره گیری آنی پرداخت با #۵*۳*۰۱۱*۸۸۷۷*تلفن همراه واردکردن مبلغ موردنظر کمک خود، درتامین مسکن مددجویان با کمیته امداد مشارکت کنند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار