در این دیدار دکتر سیدخلاق میرنیا رییس دانشگاه مازندران ضمن بیان تاریخچه ای از اقدامات دانشگاه برای حفظ محیط طبیعی و شرایط اکولوژیکی پردیس دانشگاه مازندران، آمادگی دانشگاه را برای همکاری در زمینه درخت کاری و کاشت گونه های مختلف آن در محوطه پردیس دانشگاه اعلام نمود
کد خبر: ۵۶۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 18 February 2018

به گزارش تابناک مازندران، نمایندگان سمن های زیست محیطی استان مازندران و تشکل حامیان محیط زیست شهرستان بابلسر با رییس دانشگاه مازندران و مسوولان دانشگاهی دیدار کردند.


 نمایندگان سمن های زیست محیطی استان مازندران و تشکل حامیان محیط زیست شهرستان بابلسر با رییس دانشگاه مازندران و مسوولان دانشگاهی دیدار کردند.

براساس این گزارش، در این دیدار دکتر سیدخلاق میرنیا رییس دانشگاه مازندران ضمن بیان تاریخچه ای از اقدامات دانشگاه برای حفظ محیط طبیعی و شرایط اکولوژیکی پردیس دانشگاه مازندران، آمادگی دانشگاه را برای همکاری در زمینه درخت کاری و کاشت گونه های مختلف آن در محوطه پردیس دانشگاه اعلام نمودند.

نمایندگان سمن های زیست محیطی نیز ضمن ابراز خشنودی از طرح های دانشگاه در زمینه حفظ محیط زیست، تجربیات خود در زمینه درخت کاری پایدار را بیان نموده و تمایل خود را برای اجرای برنامه اجتماعی درخت کاری پایدار با مشارکت دانشجویان دانشگاه ابراز نمودند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار