عضو هیئت والیبال مازندران، اسپانسر و تامین منابع مالی را مشکل والیبال استان بیان کرد.
کد خبر: ۵۶۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ 17 February 2018

به گزارش تابناک : مزدک قبادی ظهر شنبه در مراسم قرعه کشی مسابقات والیبال دسته دو کشور مهم‌ترین مشکل تمام هیئت‌های ورزشی از جمله والیبال را اسپانسرینگ و تأمین منابع مالی برای موفقیت دانست.
رئیس هیئت والیبال شهرستان سوادکوه با بیان اینکه در 25 سال گذشته، والیبال سوادکوه جایگاهی در استان نداشته است، افزود: اما با تلاش هیئت والیبال شهرستان در یک‌ونیم سال اخیر، اکنون 25 مربی با کارت درجه سه داریم که شش نفر از آنها از بانوان هستند.
قبادی با بیان اینکه تیم والیبال نوجوانان سوادکوه در سال گذشته جزء چهار تیم برتر استان شده است، بر آموزش پایه تأکید کرد و افزود: ویترین هر رشته ورزشی تیم بزرگسالاتن بوده و تیم بزرگسالان لیگ دسته دو این شهرستان نیز در حال حاضر صدرنشین گروه خود است.
وی با بیان اینکه هیئت والیبال شهرستان جزو برترین هیئت والیبال استان است، این امر را نتیجه همکاری تیمی دانست و افزود: با کمک سرمربی تیم شهدای سوادکوه، برای سرمایه‌گذاری روی نونهالان نیز در حال تأسیس آکادمی والیبال در شهرستان هستیم.
رئیس هیئت والیبال شهرستان سوادکوه با تأکید بر کار پایه و ماندگار، گفت: امروز 60 درصد بازیکنان تیم شهدای سوادکوه غیربومی هستند اما با توجه به پتانسل شهرستان باید به سمتی برویم که 80 درصد این تیم از بازکینان بومی تشکیل شود و برای این امر هدف‌گذاری شده است.
طبق قرعه‌کشی انجام شده، در روز اول تیم میلاد نور رامسر و شهدای جویبار از ساعت 3:30 و شهدای سوادکوه و مجموعه ورزشی شمال آمل از ساعت 5:30 و در روز دوم، تیم مجموعه ورزشی شمال و شهدای جویبار از ساعت 3:30 و میلاد نور رامسر و شهدای سوادکوه از ساعت 5:30 و در روز سوم، تیم مجموعه ورزشی شمال آمل و میلاد نور رامسر از ساعت 3 و تیم شهدای جویبار و شهدای سوادکوه از ساعت 5 بازی خواهند داشت. 

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار