نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم ساماندهی و مناسب سازی نمازخانه های بین راهی در استان تاکید کرد.
کد خبر: ۵۶۷۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷ 17 February 2018

به گزارش تابناک : آیت‌الله نورالله طبرسی ظهر شنبه در ستاد اقامه نماز استان با بیان اینکه بعد از الله نوبت عبودیت بوده و اولین چیزی که باید برای خدا انجام گیرد، نماز است، بر اهمیت انجام این فریضه تأکید کرد.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران، با اشاره به سخنان حضرت امام راحل مبنی بر اینکه نماز کارخانه آدم‌سازی است، وجود تخلفات و معاصی را سستی در نماز دانست و خاطرنشان کرد: اگر انسان مقید به نماز باشد دیگر معصیت، دزدی، اختلاس و کم‌کاری نمی‌کند.
وی با اشاره به تشکیل ستاد اقامه نماز، هدف آن را تبلیغ و عمل به نماز به‌عنوان مقدس‌ترین امر در اسلام بعد از اصول دین برشمرد.
آیت الله طبرسی با بیان اینکه نباید تنها به بخشنامه‌ها اکتفا کرد، گفت: باید به گونه‌ای نمازخوانی را عملی و مردم را در عمل به نماز هدایت کنیم که نماز عرف شود.
وی با بیان اینکه ما در این 37 سال موفق نشدیم که نماز را عرف کنیم، افزود: هر که نماز می‌خواند اکنون هم می‌خواند و هرکسی که نمی‌خواند اکنون نیز نماز نمی‌خواند.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به زحمات فراوان ستاد اقامه نماز، خواستار رفع مشکلات مساجد بین‌راهی شد و افزود: باید در بین راه و ورودی‌های استان نمازخانه تمیز داشته باشیم و دیگر سازمان‌ها باید در این رابطه همکاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: زحمات زیادی برای امر نماز کشیده شده اما اینکه این زحمات کم جواب می‌دهد، نیازمند بررسی است.
طبرسی با اشاره به انجام زحمات فراوان در امر نماز و خروجی کم، بر بررسی این امر تأکید کرد و گفت: جلسات در رابطه با امر نماز، حتی اگر خروجی نداشته باشد، باید انجام شود چرا که بیانگر آن است که مسئولان به نماز اهمیت می‌دهند و فراموش نمی‌شود.

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار