سرمربی تیم فوتبال برق جدید شیراز گفت: با توجه به اختلاف امتیاز ایجاد شده، پرسپولیس قهرمان لیگ برتر کشور می‌شود مگر آنکه معجزه‌ای رخ دهد و این اتفاق نیفتد.
کد خبر: ۵۶۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 17 February 2018

به گزارش تابناک : رحمان رضایی در مورد شرایطش در تیم برق شیراز اظهار داشت: در بازی برق جدید شیراز با مس کرمان من روی نیمکت تیم حضور نداشتم. بنده از سه‌شنبه به تیم اضافه شدم و تمرینات خود را با تیم آغاز کردم.

 

وی در خصوص بازی با تیم صبای قم عنوان کرد: درست است که تیم صبای قم وضعیت مناسبی در جدول لیگ یک ندارد، اما این تیم در خانه خود از ما پذیرایی می‌کند. ما قصد داریم تا در این بازی غافلگیر نشویم و حتما برای ۳ امتیاز این بازی می‌جنگیم.

 

سرمربی برق جید شیراز در خصوص شایعه جادوگری در لیگ یک تصریح کرد: در فوتبال ایران زیاد از جادوگری صحبت شده است و من فکر می‌کنم که خیلی‌ها از آن استفاده می‌کنند. این کار درست و عقلانی نیست و من اعتقادی به آن ندارم.

 

رضایی در خصوص وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر گفت: معتقدم با توجه به اختلاف امتیاز ایجاد شده، پرسپولیس قهرمان لیگ برتر کشور می‌شود مگر آنکه معجزه‌ای رخ دهد و این اتفاق نیفتد. من معتقدم برانکو می‌خواهد پرسپولیس را با ایجاد رکورد و اختلاف امتیاز زیاد پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کند.

میزان

 

 

منبع : میزان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار