رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به‌منظور افتتاح چند هتل و بازدید از تأسیسات گردشگری استان مازندران، روزهای جمعه و شنبه 27 و 28 بهمن به این استان سفر می‌کند.
کد خبر: ۵۶۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ 16 February 2018

به گزارش تابناک : علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در این سفر دو روزه با حضور در شهرهای رامسر، تنکابن، چالوس، نوشهر، نور، محمودآباد و آمل چند طرح گردشگری در این استان را افتتاح می‌کند.
معاون رئیس‌جمهوری عصر امروز جمعه 27 بهمن با استقبال مسئولان استان مازندران وارد رامسر می‌شود و با استاندار مازندران، مقامات محلی و جمعی از کارآفرینان صنعت گردشگری در این استان دیدار می کند و فردا شنبه 28 بهمن هتل‌آپارتمان ترنج و هتل کیمیا را در این شهرستان افتتاح خواهد کرد.
مونسان سپس با حضور در شهرستان تنکابن، هتل‌آپارتمان وستا را در این شهرستان افتتاح می‌کند.
افتتاح مجموعه بوم‌گردی ننه‌گل ابرو، بازدید از کارگاه منبت و بازدید از مجموعه ساحلی نمک‌آبرود، برنامه‌های سفر رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به شهرستان چالوس است.
معاون رئیس‌جمهوری همچنین از پروژه‌های هتل 5ستاره آراز و کاسپین در نوشهر و مجتمع تفریحی دشت نور در شهرستان نور بازدید خواهد کرد.
افتتاح رستوران درجه‌یک ممتاز حاج‌محسن و آغاز فاز 2 این مجموعه در محمودآباد و افتتاح هتل‌المپیک دانشگاه شمال در شهرستان آمل پایان‌بخش برنامه‌های سفر دوروزه رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به استان مازندران است.

 

 

منبع : فصل تجارت 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار