«ضیا عربشاهی» پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پرسپولیس در این فصل شرایط بسیار خوبی دارد و اگر «برانکو ایوانکوویچ» به شکل درستی از بازیکنان خود بهره ببرد، می تواند قهرمان آسیا شود.
کد خبر: ۵۶۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 13 February 2018

به گزارش تابناک : عربشاهی  در خصوص دیدار پرسپولیس و نسف قارشی ازبکستان، گفت: پرسپولیس شرایط روحی و روانی بسیار خوبی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارد و به اعتقاد من آماده کسب سه امتیاز است.
وی ادامه داد: خوشبختانه کادر فنی پرسپولیس در ابتدا فصل پیش بینی بسیار خوبی کرد و توانست بازیکنان شاخصی را جذب کند و دیگر روی نیمکت دچار مشکل نیست.
بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: یکی از نقاط قوت پرسپولیس انگیزه بالای بازیکنان این تیم است و خوشحالم آنها در هیچ بازی بی انگیزه نیستند. امیدوارم برانکو ثابت کند مربی ترسویی نیست و از تمام نفرات خود به شکلی استفاده کند که باعث بی انگیزه شدن برخی بازیکنان نشود.
عربشاهی تصریح کرد: امسال بازیکنان پرسپولیس برای قهرمانی در آسیا آمده اند و مطمئن باشید اگر برانکو به درستی از بازیکنان خود به خوبی استفاده کند، این اتفاق دور از دسترس نیست.
وی با اشاره به نیمکت نشینی «محسن مسلمان»، اظهار کرد: برانکو در خصوص مسلمان باید بیشتر دقت کند، زیرا او یکی از بهترین بازیکنان چند سال اخیر پرسپولیس است که لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم دارد.
عربشاهی در رابطه با اظهار نظر هفته گذشته خود در خصوص برانکو که حاشیه های زیادی را به وجود آورد، خاطرنشان کرد: به اعتقاد من مربیان کروات با کمترین ریسک بازی می کنند و حتی کمی ترسو هستند. اگر من جای برانکو بودم، فقط با یک هافبک دفاعی بازی و سعی می کردم تیم هجومی تر را راهی میدان می کنم.
تیم فوتبال پرسپولیس با قرار گرفتن در گروه سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با تیم های نسف قارشی ازبکستان، الوصل امارات و السد قطر همگروه است.
پرسپولیس  در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 17:15 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف نسف قارشی ازبکستان خواهد رفت.

 

 

منبع : ایران اکونومیست 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار