مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: ارزش کمک های خیرین به هلال احمر استان در دو سال اخیر چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.
کد خبر: ۵۶۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 12 February 2018

به گزارش تابناک : مجتبی اکبری صبح دوشنبه در نشست با خیران هلال احمر به  اهمیت نقش مشارکت خیرین در سازمان هلال احمر اشاره کرد و افزود: از محل ثلث مرحوم  معصومه سلیمانی امیری مبلغی در اختیار  جمعیت هلال احمر گذاشته  شد تا خودروی نجات برای جمعیت هلال احمر بابل تهیه و تجهیز  شود.

وی مشارکت خیرین شهر بابل را در تجهیز پایگاههای هلال احمر نشان دهنده روحیه انفاق این شهروندان خواند و بیان کرد: پایگاهی که در سال گذشته در این شهر افتتاح شد نیز از محل مشارکت خیرین این شهرستان بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران ادامه داد: زمینی توسط خیر بابلسری برای ساخت پایگاه هلال احمر در بابلسر اهدا و در حال ساخت است.

اکبری  جلب مشارکت خیرین در احداث و تجهیز پایگاههای هلال احمر را  امری مهم دانست و تصریح کرد: ساخت خانه هلال در باقر تنگه بابلسر و پایگاه هلال احمر در مرزن آباد توسط خیرین از دیگر کمک های این بخش بوده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه هلال احمر در چند سال اخیر شکل دولتی به خود گرفته است ،ترویج کارهای داوطلبانه را امری مهم تلقی کردو  یادآور شد: هلال احمر سعی دارد با توسعه در بخش  داوطلبان و خیرین  شکل مردمی خود را گسترش  دهد.

 

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار