پیشکسوت استقلال تهران گفت: در زمان ما هر تیمی دو گلر خوب داشت، الان در کل فوتبال ما 5 گلر طراز اول حضور ندارند.
کد خبر: ۵۶۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵ 11 February 2018

به گزارش تابناک : پرویز برومند درباره نتایج استقلال تهران با وینفرد شفر گفت: امتیازهایی که استقلال با سرمربی آلمانی گرفته را همه دیدند و سطح فنی او در بازی‌های هفته‌های اخیر از استقلال مشهود است.

او ادامه داد: استقلال در لیگ برتر جایگاه مناسبی دارد و در حالیکه برای قرار گرفتن در رده‌های بالاتر تلاش می‌کند از این هفته رقابت های لیگ قهرمانان را پیش رو دارد. از نظر من کار استقلال در آسیا دشوار است و با العین، الهلال و الریان همگروه است.

دروازه بان پیشین آبی‌ها درباره انتخاب شفر بین سیدمهدی رحمتی و سیدحسین حسینی برای قرار گرفتن در چارچوب دروازه گفت: به هر حال ما در ذهن مربی حضور نداریم و سر تمرین ها هم نبوده‌ایم که بدانیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد؛ اما منطق این انتخاب اشتباه است. یک دروازه بان با کلین شیت روحیه می‌گیرد و روحیه آن را خراب می‌کنیم که این درست نیست. 

برومند افزود: اگر من مربی دروازه بان ها بودم، پاداش هر نمایش خوب حضور در بازی بعدی بود. چون در دروازه بانی روح و روان خیلی مهم است. یک دروازه بان اگر روحیه خوبی داشته باشد و حتی آمادگی بدنی نداشته باشد، می‌تواند رضایت را ایجاد کند.بستگی به مدیریت سرمربی دارد که چگونه دو دروازه بان حضور داشته باشند. در زمان ما هر تیمی دو گلر خوبی داشت الان در کل فوتبال ما 5 گلر طراز اول حضور ندارند.

 

 

منبع : ایلنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار