رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران مدیر آب و خاک استان، مدیر جهاد ساری و رئیس دفتر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی را هم‌زمان تودیع کرد.
کد خبر: ۵۶۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 09 February 2018

به گزارش تابناک : ضرب‌المثل «غوره نشده، موز شده» را خیلی‌ها شنیدن، تودیع و معارفه فرین فرهادی رئیس جهاد کشاورزی ساری و انتصابش به عنوان مدیریت آب و خاک جهاد کشاورزی مازندران نیز بسیار شبیه به این ضرب‌المثل است.

فرزین فرهادی که از قائم‌شهر برای بهبود وضعیت مدیریت جهاد کشاورزی ساری ترک وطن کرد، پس از پنج ماه در حال حاضر خودش را در جایگاه مدیریت آب و خاک جهاد کشاورزی مازندران می‌بیند و عصر روز گذشته خبر انتصابش روی خروجی سایت جهاد کشاورزی مازندران قرار گرفت.

این تودیع و معارفه در حالی انجام شده است که رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران درست در روز پنج‌شنبه و نیمه‌تعطیل با تقدیم شاخه گل از خدمات مدیریت آب و خاک مازندران تقدیر کرده و فرزین فرهادی را در این سمت مشغول کار کرده است.

به نظر می‌رسید که تودیع و معارفه و دوباره تودیع و معارفه و دوباره تودیع به حدی عجله‌ای بود که حیدرپور مجبور شد که از نیروهای ذخیره خویش برای این جابه‌جایی‌ها استفاده کند.

در توضیح پارگراف قبلی باید این گونه بیان شود که ابتدا مدیر جهاد ساری از این سمت تودیع و دوباره به عنوان مدیر آب و خاک کشاورزی مازندران معارفه شد.

مسئول دفتر حوزه ریاست برای اینکه از سازمان جدا شود، تودیع شد و به عنوان مدیرجهاد کشاورزی ساری معارفه شد، تودیع آخر هم برای صاعدی مدیر آب و خاک مازندران بود که حیدرپور برای این تودیع معارفه‌ای تدارک ندید و تنها با یک دسته گل و سلام و صلوات از این مدیر تقدیر کرد.

 

 

منبع : بلاغ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار