معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از کسب ۴۰۰ مدال توسط ورزشکاران استان در آوردگاههای جهانی و بین المللی خبر داد.‎
کد خبر: ۵۶۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 08 February 2018

به گزارش تابناک : علی‌رضا یونسی امروز در مراسم افتتاح و بهره برداری از ورزشگاه شهدای اجاکسر اظهار داشت: استمرار انقلاب عزم، اراده و همت بلند همه مردم را می‌طلبد.

وی با اشاره به افتتاح سالن ورزشی شهدای اجاکسر، خاطرنشان کرد: از دست اندرکاران ان مجموعه که در گذشته و حال سبب احداث این سالن زیبا و باشکوه شدند، تقدیر و تشکر می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید اقدامات شایسته ای در جهت تامین هزینه سلامت مردم انجام داده است،گفت: طرح نظام سلامت، بیمه مردمی که در گذشته از خدمات بیمه بهره مند نبودند،گسترش فضاهای ورزشی، مقابله با آسیب اجتماعی، توجه به فضیلت اخلاقی، علم و دانایی از اقدامات دولت روحانی است.

یونسی با اشاره به اینکه در سه سال اخیر بیش از 400 مدال در میادین مختلف از سوی ورزشکاران مازندران کسب شد، گفت: در حال حاضر ورزش مازندران یکی از پایه‌های اصلی ورزش کشور است و 39 درصد از مدال‌های المپیک ریو توسط ورزشکاران مازندران کسب شد.

وی با بیان اینکه مازندران در المپیک ریو 13 سهمیه برای کشور کسب کرد، تصریح کرد: این نشان از برنامه‌ریزی درست در امر ورزش و توجه به ورزشکاران دارد.

یونسی با بیان اینکه تا پایان دهه فجر امسال 739 پروژه به ارزش 800 میلیارد تومان در مازندران افتتاح و به بهره برداری می‌رسد، عنوان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها برای افراد زیادی اشتغالزایی شد.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار