معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: اکران فیلم‌های سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر در مازندران با استقبال مردم مواجه شده است.
کد خبر: ۵۶۲۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ 06 February 2018

به گزارش تابناک : محمد محمدی معاون هنری و سینمایی ارشاد مازندران گفت: در این دوره از جشنواره ۱۷ فیلم سی و ششمین دوره  فیلم فجر در دو سینمای ساری و نوشهر در حال اکران است که در دو روز اخیر با استقبال خوبی از سوی قشر‌های مختلف مردم و علاقمندان به سینما همراه بوده است.

وی افزود: در حاشیه این جشنواره  نیز در سانس ساعت ۱۰ صبح پنج فیلم ویژه کودکان و نوجوانان در نوشهر وساری اکران می‌شود که این فیلم‌ها نیز از سوی دانش آموزان و نوجوانان مورد استقبال قرار گرفته است.

دبیر اجرایی سی و ششمین جشنواره‌ی فیلم فجر در مازندران گفت : تاکنون ۳ فیلم از بخش کودک و نوجوان و ۹ فیلم از بخش اکران اول جشنواره در سینما سپهر ساری و شقایق نوشهر به روی پرده رفته است.

محمدی افزود: امروز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه نیز در نوبت صبح فیلم دزد و پری  و در نوبت عصر سه فیلم سینمایی امیر به کارگردانی نیما اقلیما، خجالت نکش به کارگردانی رضا مقصودی ومغز‌های کوچک زنگ زده  به کارگردانی هومن سیدی  در ساری و به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در نوشهر اکران عمومی خواهد شد.

وی گفت: سی و ششمین جشنواره‌ی فیلم فجر در مازندران همزمان با تهران از ١۴ بهمن ماه آغاز و تا شامگاه ٢٢ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: انتخاب و نمایش فیلم‌های مناسب و همچنین وجود آثار کارگردان‌های صاحب نام، تبلیغات مناسب و حمایت رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها باعث ایجاد شور وشوق و استقبال عمومی از جشنواره شده است.

 

 

منبع : مازندرانه 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار