مدیر مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از فعالیت 247 رسانه مجوزدار در استان خبر داد و گفت: هدف از انتخاب رابطان خانه مطبوعات پیگیری مطالبات خبرنگاران است.
کد خبر: ۵۶۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 04 February 2018

به گزارش تابناک : معصومه فرجی در مراسم معارفه مسؤول خانه مطبوعات بابل اظهار کرد: هدف از انتخاب رابطان خانه مطبوعات پیگیری برای مطالبات خبرنگاران است.

وی با اشاره به اینکه 247 رسانه مجوزدار در مازندران فعالیت دارد، افزود: 800 نفر در مازندران هدیه روز خبرنگار دریافت کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل نیز اظهار کرد: هیچ عملکردی بدون رسانه بازخورد اساسی ندارد و این نشان از اهمیت و نقش رسانه در اطلاع‌رسانی جامعه است.

 عیسی محمدی با اشاره به اینکه ضروری است اقدامات انجام شده در دوران انقلاب برای نسل امروزی بیان شود، افزود: شهرستان بابل در حوزه‌های علمی، فکری، فرهنگی، ورزشی و میادین ملی سرآمد است و وجود مراکز علمی و درمانی و فعالیت هنرمندان ارزنده و فیلم‌ساز که پرچم‌دار عزت ایران در میادین بین‌المللی هستند.

رئیس خانه مطبوعات مازندران نیز تصریح کرد: وظیفه رابطان ایجاد ارتباط موثر بین خبرنگاران و خانه مطبوعات استان، دفاع از حقوق صنفی خبرنگاران است و انتظار داریم رابطان در شهرستان‌ها دوره آموزشی برگزار کرده و نمایشگاه مطبوعات داشته باشند.

علی یوسفی بیان کرد: تا پایان سال هدیه روز خبرنگاران به حساب خبرنگاران مازندران واریز می‌شود.

وی گفت: اولویت در توزیع هدیه روز خبرنگار ثبت‌نام در خانه مطبوعات است که براساس بخشنامه وزارت مطبوعاتی تمام خدمات معاونت مطبوعاتی شامل حال کسانی می‌شود که در خانه مطبوعات ثبت‌نام کرده باشند.

با حضور مسؤولان دفتر خانه مطبوعات بابل واقع در ساختمان ارشاد اسلامی بابل افتتاح شد.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار