مهران مدیری شب گذشته مهمان برنامه هفت بود و با رضا رشیدپور به گفتگو نشست.
کد خبر: ۵۶۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴ 04 February 2018

به گزارش تابناک : مهران مدیری امشب مهمان برنامه هفت بود و با رضا رشیدپور به گفتگو نشست.
مجری برنامه دورهمی در پاسخ به سوال رشیدپور درباره دلیل عدم حضورش در برنامه هفت به عنوان مجری گفت: بعد از اینکه اعلام شد قرار است مجری هفت باشم، هجمه بسیاری از سوی رسانه ها به وجود آمد که چرا مهران مدیری. اجازه بدهید که بگویم قبل از این قضاوت ها و پیش داوری ها و انتقادها، من تصمیم گرفتم که اجرای هفت را قبول نکنم. در واقع احساس می کردم که نمی رسم چون ضبط برنامه دورهمی را داشتم.
وی افزود: اما به نظرم رسانه ها هم باید کمی صبورتر باشند، چون نقد باید بر این مبنا باشد که چیزی را دید و بعد نظر داد. به هر حال الان خوشحالم که مجری هفت نیستم، چون می دانم که سخت است و همین الان هم خیلی از هجمه های رسانه ای سمت شماست آقای رشیدپور.
مدیری درباره دلیل انتقادات زیادش از دولت و مسئولان در برنامه دورهمی گفت: خیلی ها به من انتقاد می کنند که چرا از دولت انقدر انتقاد میکنم. من وظیفه خودم میدونم که مشکلات را بگویم. برخی نهادها هستند که می شود از آنها انتقاد کرد و برخی نهادها نه. خیلی ها میگویند چرا همه هجمه ها سمت این دولت است؟ چرا از دولت قبل انتقاد نداشتی؟ واقعیت این است که من در دولت قبل اصلا برنامه ای نداشتم و تلویزیون نبودم.
وی اظهار داشت: واقعیت این است که من کارگر زاده ام و افتخار میکنم که جنس درد را می شناسم و از درد مردم می گویم.
مدیری درباره میزان دستمزدش از برنامه دورهمی گفت: به هیچ وجه رقم درآمدم را نمی گویم، اما درآمد میلیاردی هم ندارم؛ برخی مبالغه می کنند. شما فکر میکنید برای هر برنامه دورهمی چقدر بگیرم ۸۰۰ میلیون تومان؟ اما واقعیت این است که درآمدماهیانه من به طور قطع از این هم کمتر است.
مدیری در پایان با اشاره به ادامه ضبط و تولید دورهمی گفت: دورهمی قطعا تا عید ۹۷ به پایان می رسد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار