نتایج کامل هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال
هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ برتر والیبال با شکست بانک سرمایه و پیروزی سایپا برابر خاتم اردکان پیگیری شد. ضمنا تیمهای کاله مازندران و ساری ۲۱ در مقابل حریفان خود ناکام ماندند.
کد خبر: ۵۶۰۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷ 01 February 2018

به گزارش تابناک مازندران، در هفته بیست و یکم رقابتهای لیگ برتر والیبال کاله مازندران و ساری ۲۱ در مقابل حریفان خود ناکام ماندند. ضمنا تیم بانک سرمایه صدرنشین مقابل شهرداری شکست خورد .

هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور برای هر دو نماینده مازندران با شکست همراه شد تا تیم ساری ۲۱ خطر سقوط را پشت سر خود حس کند.


تیم ساری ۲۱ امشب در حضور بیش از هزار تماشاگر در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری مقابل شمس تهران قرار گرفت و بازی را با نتیجه سه بر یک واگذار کرد.


شکست ساری ۲۱ در خانه در حالی رقم خورد که این تیم اکنون در رده یازدهم جدول ۱۲ تیمی قرار دارد و در صورت پیروزی شهرداری ارومیه در برابر حریف در یکی از دو دیدار آینده به لیگ دسته یک کشور سقوط می‌کند.


کاله مازندران نیز در ورامین مقابل شهرداری این شهر چاره‌ای جز شکست نداشت این تیم در سه ست متوالی با نتیجه ۲۵ بر ۲۱، ۳۳ بر ۳۱ و ۲۵ بر ۱۹ بازی را به حریف خود واگذار کرد و در رده ششم جدول جای گرفت.

نتایج کامل هفته بیست و یکم به شرح زیر است:

* سایپا ۳ - خاتم اردکان یک
۳۰-۲۸، ۲۲-۲۵، ۱۶-۲۵، ۲۱-۲۵

* رعد پدافند ۲ - هاوش ۳
۲۵-۲۰، ۲۷-۲۵، ۲۴-۲۶، ۱۵-۲۵، ۱۷-۱۵

* ساری ۲۱ 1 - شمس ۳
۱۸-۲۵، ۲۵-۲۱، ۲۵-۱۵، ۲۵-۲۲

* شهرداری تبریز 3 - بانک سرمایه یک
۲۳-۲۵، ۲۴-۲۶، ۲۵-۱۹، ۲۲-۲۵

* پیکان تهران ۲ - شهرداری ارومیه ۳
۱۸-۲۵، ۲۵-۲۰، ۱۹-۲۵، ۳۰-۲۵، ۱۵-۱۲

* شهرداری ورامین ۳ - کاله مازندران صفر
۲۱-۲۵، ۳۱-۳۳، ۱۹-۲۵

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار