رئیس جمعیت هلال احمر آمل
بیش از 200 دستگاه خودروی گرفتار شده در برف به علت بسته شده جاده هراز در حال تخلیه از این جاده به سمت تهران هستند. بارش برف سنگین از تونل کندوان تا هزار چم گزارش شده است،
کد خبر: ۵۵۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۷ 28 January 2018

 به گزارش تابناک مازندران، از روز گذشته با ورود سامانه بارشی به مازندران، برف و کولاک در جاده های مواصلاتی مازندران  موجب اختلال در رفت و آمد مردم این استان و مسافران شده است.

 بر اساس این گزارش . در حالی که امسال بارش باران و برف در مازندران با کاهش محسوسی رو به رو بود از صبح روز گذشته با ورود سامانه بارشی به این استان، مردم شاهد بارش باران و برف هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت که از عصرشنبه به علت بارش شدید برف بسته شده است ، گفت :

با این وجود و به همت بخشداری و اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای لاریجان ، تونل امامزاده هاشم بازگشایی شد و بیش از 200 دستگاه خودروی گرفتار شده در برف به علت بسته شده جاده هراز در حال تخلیه از این جاده به سمت تهران هستند.


رئیس جمعیت هلال احمر آمل اضافه کرد که عوامل این جمعیت در پایگاههای امداد و نجات جاده ای کهرود ، پلور و شهر رینه در مسیر ارتباطی جاده هراز به طور شبانه روزی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان جاده ای در آماده باش کامل هستند.


جاده های چالوس و هراز بسته است

محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران در گفتگو با خبرنگاران ،گفت:

محورهرازبدلیل بارش برف سنگین و کولاک شدید در گردنه امام زاده هاشم تا سه راهی لاسم، با نظر پلیس راه تا اطلاع ثانوی بسته می باشد.


وی افزود: محورکندوان نیز به دلیل تعمیرات تونل از ساعت 21:30 دقیقه شنبه شب تا ساعت 5 صبح یکشنبه بسته خواهد بود.

هاشمی با بیان اینکه بارش برف سنگین از تونل کندوان تا هزار چم گزارش شده است، افزود:

وضعیت جوی جاده سوادکوه از گردنه گدوک تا تونل ورسک مه آلود با برف سنگین و در جاده ساری به سمنان نیز با برف سنگین همراه است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: در محور های سوادکوه و کیاسر ترافیک عادی و روان و تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار