سرمربی نساجی ابراز امیدواری کرد دربی مازندران در آرامش برگزار شود و هواداران دو تیم پس از نمایش تیم محبوبشان با امنیت ورزشگاه را ترک کنند.
کد خبر: ۵۵۶۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 24 January 2018

به گزارش تابناک : داوود مهابادی درباره پیروزی نساجی مازندران برابر آلومینیوم اراک و حضور در بین تیم‌های بالای جدولی اظهار داشت: به نسبت بازی‌های قبلی از نظر تاکتیکی بهتر عمل کردیم و هر چه از بازی گذشت شرایط بهتر شد. مسیر طولانی داریم و تا پایان فصل دیدارهای دیگری باقی مانده؛ باید بیشتر تلاش کنیم و در واقع 50 درصد آن چیزی که مد نظر داشتم، عملی شد. 

او ادامه داد: به هر حال بازیکنان جدیدی به تیم ما آمدند و نیاز داریم هماهنگی صورت بگیرد و از نظر ساختار تیمی به نظم خاصی دست پیدا کنیم. مقداری کار داریم و رفته رفته بهتر می‌شویم.

سرمربی نساجی مازندران درباره فاصله گرفتن از صدر جدول گفت: تا آخر فصل بالا و پایین رفتن‌ها عادی است. الان هم در جایگاه مناسبی حضور داریم؛ روی بازی‌های پیش رو متمرکز شده‌ایم و این هفته هم دربی را پیش رو داریم.

مهابادی درخصوص دربی مازندران گفت: سال گذشته هم تجربه حضور در این دربی را داشتم. در این بازی امتیاز می‌خواهیم و برای ما بسیار مهم است. دوست دارم شاگردانم آرام باشند و دست پر از زمین خارج شویم. بازیکنان ما تاکتیک های خاص خودشان را دارند و ان شاء الله با تمرکز بیشتر نتیجه موفقی کسب کنیم.

سرمربی نساجی مازندران درباره بازگشت محمد عباس زاده به تیم نساجی عنوان کرد: عباس زاده بازیکن بسیار خوبی است و از او تشکر می‌کنم به خاطر هواداران به تیم شهر خودش بازگشت. می‌داند که مردم چقدر دوستش دارند و خیلی خوشحالیم که چنین بازیکنی را در ترکیب داریم. انگیزه خیلی خوبی دارد و لیدر تیم ماست. این انگیزه را می‌تواند به بازیکنان منتقل کند و در پایان موجب موفقیت تیم شود.

مهابادی در پایان درخواست کرد تمهیدات برای برگزاری دربی مازندران به نوعی باشد که اتفاق تلخی رخ ندهد. سرمربی نساجی دراین باره اظهار داشت: از مسئولین محترم مازندران خواهش می‌کنم امنیت کامل در ورزشگاه ایجاد شود و شاهد اتفاقات تلخ سال گذشته نباشیم. از هواداران دو تیم هم درخواست دارم متانت به خرج بدهند و با آرامش دو تیم را تشویق کنند تا بازی زیبایی را شاهد باشیم.

 

 

 

منبع : ایلنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار