دو تیم خونه‌به‌خونه مازندران و صبای قم فردا در چارچوب رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک و از هفته بیستم به دیدار هم می‌روند.
کد خبر: ۵۵۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ 21 January 2018

به گزارش تابناک : دو تیم خونه‌به‌خونه مازندران و صبای قم فردا و از ساعت 14 در چارچوب رقابت‌های  فوتبال لیگ دسته یک و از هفته بیستم به دیدار هم می‌روند.

نماینده فوتبال قم تمام تلاشش را برای ماندن در لیگ یک به کار گرفته است و خونه‌به‌خونه مازندران هم درصدد است اندک فاصله امتیازش با صدرنشینان را جبران کرده و به لیگ برتر صعود کند.

صبای قم پس از سقوط از لیگ برتر به روند بحرانی‌اش ادامه داد و در لیگ یک نیز روزهای سختی را سپری می‌کند.

صبایی‌ها، دو دیدار ابتدایی نیم‌فصل دوم را با شکست پشت سر گذاشتند و در پنج دیدار اخیر خانگی هم به چهار شکست و یک تساوی رضایت دادند.

نکته مهمی که نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت عملکرد قابل توجه این تیم در هفته گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان بود. هفته‌ای که صبای بدون سرمربی، صدرنشین رقابت‌ها را در خانه‌اش و تا دقایق پایانی بازی حسابی آزار دارد و محمود فکری و شاگردانش را به چالش کشاند.

 این تیم از این هفته مسعود راشکی، مربی بومی استان را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد تا در کنار بازیکنان بومی این تیم تلاش خود را برای حفظ سهمیه فوتبال قم در لیگ یک به کار گیرند.

صبای قم با 10 امتیاز در رده هفدهم جدول جای دارد. این تیم چیزی برای از دست دادن ندارد و برای اینکه این سه امتیاز حیاتی را از دست ندهد تلاش زیادی کرد تا پس از 9 سال ورزشگاه شهید حیدریان قم را به عنوان میزبان باقی مهمانانش معرفی کند تا از حمایت فوتبال دوستان قمی بهر‌ه‌مند شود که با مخالفت سازمان لیگ مواجه شد.

در سوی دیگر میدان تیم مدعی خونه‌به‌خونه مازندران قرار دارد. تیمی که پس از شکست مقابل مس رفسنجان و استعفای دسته جمعی کادر فنی انتظار بحرانی شدن می‌رفت ولی اقتدار این تیم مقابل مس کرمان نشان داد سایر تیم‌ها همچنان باید روی خونه‌به‌خونه به عنوان تیم مدعی صعود به لیگ برتر حساب باز کنند.

خونه‌به‌خونه طی چند روز اخیر تمرینات پرنشاطی را زیر نظر دراگان اسکوچیچ برگزار کرده است و از هر نظر آماده است تا به بازی‌های خود در نیم فصل دوم  ادامه دهد.

آنها با 32 امتیاز در رده چهارم جای دارند و با کسب سه امتیاز این دیدار می‌توانند به رده سه جدول هم امیدوار باشند.

دیدار فردا فرصت خوبی برای سرمربی جدید خونه‌بهخونه و شناخت بهتر بازیکنانش و همچنین تداوم موفقیت‌های این تیم در لیگ یک خواهد بود.

 

 

منبع : ذاکرنیوز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار