رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها در محدوده مرزن‌آباد، کندوان، پارک جنگلی و تونل یک هراز و زیراب سوادکوه به‌صورت نیمه‌سنگین در جریان است.
کد خبر: ۵۵۵۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 21 January 2018

به گزارش تابناک : علی‌رضا قدمی امروز اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت پرحجم و روان است.

وی با اشاره به ترافیکی نیمه‌سنگین در محدوده مرزن‌آباد کندوان، پارک جنگلی و تونل یک هراز و زیراب سوادکوه، اضافه کرد: محدودیت‌های ترافیکی نیز براساس برنامه در حال اجراست و تا ساعت 24 امشب ادامه دارد.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: تردد انواع کامیون و کامیونت به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امشب از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

این مسؤول بیان کرد: تردد انواع تریلی به جزء حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا 24 روز جمعه از محور سوادکوه ممنوع است.

قدمی با اعلام اینکه تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: محور کندوان از ساعت 16 یک‌طرفه شده البته تا دقایقی دیگر در پایین‌دست اجرا می‌شود و این محدودیت تا ساعت 24 امشب ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر وضعیت تردد در محور کیاسر به‌صورت پرحجم است در صورت افزایش حجم ترافیک محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: با توجه به اجرای راهداری زمستانه و شرایط فصلی لازم است خودروها به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ مجهز باشند.

قدمی در پایان گفت: مهم‌ترین موضوع این است که رانندگان به تابلوها و علائم رانندگی توجه کنند تا سفر ایمنی پشت سر بگذارند.

 
 
 
 
 
منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار