استاندار مازندران با اشاره به صدور مجوز فعالیت‌های اقتصادی در دنیا نیم‌ساعته است گفت: در استان صدور مجوز تا ۵۵۰ روز طول می‌کشد.
کد خبر: ۵۵۵۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 21 January 2018

به گزارش تابناک : محمد اسلامی پیش ازظهر یکشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های صداوسیمای استان با تأکید بر اینکه مسیرهای توسعه مازندران باید باز شود گفت: در دنیا نیم‌ساعته ولی در مازندران صدور مجوز ۵۵۰ روز طول برای کار اقتصادی می‌شود.

وی اظهار داشت: امروز برخی دستگاه‌ها خوشحالی می‌کنند که صدور مجوز ۲۰۰ روز کمتر شده و به ۳۵۰ روز رسیده است.

اسلامی با عنوان اینکه جریان و مسیر سرمایه‌گذاری در استان باید تغییر کند گفت: باید سرفصل‌های اقتصادی و اشتغال‌زا فعال شود تا به بیکاری و رکود اقتصادی خاتمه دهیم.

وی بابیان اینکه مازندران یکی از راه‌حل‌های مهم کشور است گفت: مازندران در کشاورزی، صنایع کشاورزی و دانش‌بنیان از استان‌های مهم به شمار می‌رود.

اسلامی بابیان اینکه صداوسیما، سامانه هوشیاری مردمی و حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران است از آن به‌عنوان دانشگاهی برای تعالی رشد و تعالی جامعه یادکرد.

وی با اشاره به اینکه صداوسیما آینه تمام‌عیاری از وضعیت جامعه است گفت: صداوسیما باید به‌صورت مدبرانه و حکیمانه نسبت به ترسیم وضعیت بر اساس نقشه‌های کلان اقدام کند.

اسلامی با عنوان اینکه صدها سایت و رسانه علیه اهداف و عملکرد جمهوری اسلامی ایران، سخن‌پراکنی می‌کنند یادآور شد: تلاش و خروجی مطلوب آنان معرفی ناکارآمدی جمهوری اسلامی و جدا کردن مردم از حکومت است.

استاندار مازندران تصریح کرد: سیاست استکبار جهانی و برنامه‌های آنان هیچ‌گاه تعطیل نمی‌شود و هوشیاری و حضور ما درصحنه نیز همواره باید روبه تکامل و کارآمدی باشد.

وی افزود: ما امروز با سازمان‌های بین‌المللی مواجه هستیم که از قانون حق وتو استفاده می کنندو این حاکمیت زورگویی را نشان می‌دهد.

وی داشتن قدرت دفاعی برای هر ملتی را یک بازدارندگی برشمرد و گفت: امروز جمهوری اسلامی برابر زیاده‌خواهی‌ها مقاومت کرده است و قدرت دیپلماسی و نظامی تأثیرگذار هستند و بنیان این دو قدرت وابسته به قدرت اقتصادی است و بدون قدرت اقتصادی با آسیب مواجه می‌شویم.

وی گفت: برای مقاوم‌سازی اقتصادی و جلوگیری از نفوذ دشمن باید کار جهادی ملت و دولت انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه مردم و دولت باید به‌صورت یکپارچه در حوزه اقتصادی تلاش کنند گفت: باید اقتصاد مردم پایه و دانش‌بنیان فراگیر و صنعت در زندگی مردم تأثیرگذار شود.

۸۰ پروژه مختلف در حوزه‌های صداوسیما در مازندران افتتاح شد.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار