نماینده شرق مازندران استخدام قهرمانان در سطح ملی را اقدامی قانونی خواند و از بهره‌برداری 13 ورزشگاه تا پایان سال مالی در شرق مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۵۴۶۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 20 January 2018

به گزارش تابناک : علی‌محمد شاعری در جمع مسئولان هیئت‌های ورزشی شهرستان نکا، جامعه بدون ورزش را ناتوان در ادعای پیشرفته بودن توصیف و اضهار کرد: جامعه‌ای که ورزش آن پیشرفته باشد بیانگر آن است که جامعه در مسیر درست در حال پیمایش به سر می‌برد.


وی نیاز امروز را بر تمرکز به منظور رفع نقاط ضعف و تأکید بر تشویق‌ها دانست و افزود: برهمین اساس در بخش تأمین منابع، توسعه سرانه‌ها و تشویق قهرمانان تا آنجایی که توان وجود دارد کوشش می‌کنیم.

نماینده شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی اولین اقدام صورت گرفته در این زمینه را اختصاص سهم مناسب از ارزش افزوده خواند و خاطرشان کرد: حدود 6 میلیارد تومان کل تخصیصی که از استان ارسال شده بوده و سهم شرق مازندران خوب است.
 
 
این مسئول از تلاش‌های صورت گرفته برای توجه ویژه به ورزش گفت و اضافه کرد: اما زمانی که در کل کشور منابع کم است و تخصیص بصورت کم تقسیم می‌شود همه بخش‌ها تحت تأثیر این شرایط قرار می‌گیرند.

وی گفت: اکنون شرایط به گونه‌ای است که هر پولی که امکان پذیر باشد و در کشور تقسیم شود ابتدا به مازندران و بعد به شرق این استان می‌رسد اما وقتی تخصیص از کل خزانه کم باشد نمی‌توان استان را در معذورات قرار داد.

شاعری مجلس را در حال شناسایی گلوگاه‌ها و موانع توصیف و تصریح کرد: حقوق افراد تحت پوشش سه برابر شده و حقوق کارمندان نیز در سال آینده 20 درصد افزایش پیدا می‌کند البته افزایش حقوق بالای پنج میلیون تومان متوقف شده است.
وی افزود: دولت نیز مکلف است این مصوبات را اجرا کند چون منابع را می‌بینیم که مصارف را پیشنهاد می‌کنیم.

عضو مجمع نمایندگان مازندران متذکر شد: در بخش ورزش هم اگر ما به سلامت بی‌اندیشیم و اگر می‌خواهیم به محیط زیست خود توجه کرده یا انسان را به عنوان موتور محرک توسعه تحریف کنیم، باید به ورزش توجه ویژه صورت گیرد.
 
 
این مسئول اضافه کرد: عدد خوبی برای سرانه‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام در نظر گرفته شده که اداره ورزش شهرستان باید پیگیری لازم را انجام دهد اما به ما تذکر بدهید و پیگیر مسائل باشید که ما در گلوگاه‌ها کار شما را پیگیری و حل کنیم.

وی از بهره‌برداری از 13 ورزشگاه در سه شهرستان نکا، بهشهر و گلوگاه تا پایان سال مالی آینده خبر داد و گفت: کارهایی که در راستای ورزش شهرستان و برای اسپانسرها صورت می‌گیرد باید تابع قانون باشد.

شاعری خواستار در نظر گرفتن سرعت و دقت در کنار پیگیری مسائل ورزشی شهرستان از سوی مسئولان شد و اذعان داشت: برای حمایت از قهرمانان، بخشی از بودجه و تخصیص را برنامه‌ریزی کنید همچنین استخدام افرادی که در سطح ملی می‌درخشند قانونی است.

وی بر ظرفیت بالای شهرداری به عنوان نهاد مدیریت شهری فعال در سطح شهرستان تأکید کرد و افزود: هیچ سازمانی به اندازه شهرداری، نهادی اجتماعی نیست که امیدواریم شهرداری نکا نیز در حوزه ورزش بدرخشد.

در پایان سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس ضمن تذکر نیاز به افزایش ارتباط مسئولان شهرستان با سازمان‌های استانی و کشوری به عقب‌نشینی ساحل نیز پرداخت و اظهار کرد: برای عقب‌نشینی ساحل اقدامات لازم انجام شده که تا حد 9 یا 10 متر این کار صورت بگیرد و مسیر دسترسی مهیا شود.

 

 

 

 

منبع : پیک نکا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار