داره کل هواشناسی مازندران
در جاده‌ های کوهستانی نیز بدلیل بارش برف و مه آلود بودن، لغزندگی سطح جاده و کاهش دید پیش بینی می‌ شود. این سامانه بارشی اوایل صبح یکشنبه از شرق استان خارج شده و آسمان مازندران روز یکشنبه صاف می‌شود.
کد خبر: ۵۵۴۵۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 20 January 2018

به گزارش تابناک مازندران،  آسمان مازندران امروز شنبه ۳۰ دی ماه با بارش برف و باران، وزش باد و کاهش دما پیش بینی می‌ شود.

بر اساس این گزارش ، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران در گفتگویی ، گفت: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، وضعیت جوی مازندران امروز شنبه ۳۰ دی ماه ابتدا از سمت غرب استان و سپس بتدریج مناطق مرکزی و شرقی استان شاهد بارش باران، وزش باد (حداکثر تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت) و کاهش دما در استان خواهیم بود که بارش در ارتفاعات بصورت برف همراه با پدیده مه خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه بیشترین فعالیت سامانه از بعدازظهر شنبه تا بامداد یکشنبه خواهد بود، افزود: بارش‌ها ممکن است در برخی مناطق به شکل رگباری باشد، لذا احتمال آبگرفتگی محلی وجود دارد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: در جاده‌ های کوهستانی نیز بدلیل بارش برف و مه آلود بودن، لغزندگی سطح جاده و کاهش دید پیش بینی می‌ شود.

اسدی افزود: این سامانه بارشی اوایل صبح یکشنبه از شرق استان خارج شده و آسمان مازندران روز یکشنبه صاف می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار