مدتی است که عده‌ای افراد تابلو به دست در سطح میادین اصلی مرکز مازندران، مشغول جذب رانندگان مسافرکش برای اسنپ هستند.
کد خبر: ۵۵۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ 19 January 2018

به گزارش تابناک : مدتی است که عده‌ای افراد تابلو به دست در سطح میادین اصلی مرکز مازندران، مشغول جذب رانندگان مسافرکش برای اسنپ هستند.

تبلیغات وسیع در سطح شهر ساری و دیگر شهرهای بزرگ استان مازندران در حال انجام است تا تیم اسنپ در شهرهای استان تکمیل شود.

با وجود گذشت حدود یک ماه از فعالیت ویزتورهای اسنپ، تبلیغات این مجموعه هنوز در سطح شهر ساری ادامه داشته و به شدت در حال جذب نیرو هستند.

با وجود تلاش‌های اسنپ و شروع به کار رانندگان این مجموعه، نگرانی در سطح آژانس‌های استان از بابت کاهش مشتری در حال قوت است.

رضا رستمی یک راننده آژانس با اعلام اینکه راهاندازی اسنپ در سطح شهرهای کوچک اشتباه بزرگی است، اظهار کرد: با وجود هزینه‌های بسیار سنگین، ما در حال حاضر برای تامین نیازمندی‌های خویش با مشکل مواجه هستیم.

وی افزود: ما مخالف این نوع راه‌اندازی کسب و کار نیستیم ولی به شرطی که زمینه‌ای ایجاد شود تا ما رانندگان آژانس هم بتوانیم از این خدمات بهره‌مند شویم.

این راننده آژانس با اعلام اینکه بنده در یک واحد تولیدی کار می‌کردم که به دلیل مشکلاتی که در پرداخت دستمزد داشت، نتوانستم با این مجموعه ادامه دهم، گفت: برای تامین معاش به سمت آژانس روی آوردم ولی راه‌اندازی اسنپ‌ها تا حدودی برای برخی از رانندگان آژانس مشکل ایجاد کرده است.

رستمی اضافه کرد: ماشینی که در اختیار دارم برای حدود 15 سال پیش است و توان خرید ماشین مناسب‌تر را هم ندارم، از طرفی با فعالیت اسنپ‌ها عرصه برای ما تنگ شده است.

وی ادامه داد: راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی در شرایط عادلانه زمانی باید اتفاق بیافتد که زمینه ایجاد اشتغال جدید با شرط حفظ مشاغل گذشته مد نظر باشد.

محمد رحمانی راننده تاکسی که ماشینش جزو خودروهای فرسوده محسوب می‌شود، بیان کرد: به دلیل بالا بودن اقساط، امکان تعویض خودرو را ندارم، از طرفی بسیاری از همکاران ما که نسبت به خرید ماشین اقدام کردند در حال حاضر با راه‌اندازی اسنپ تا حدودی دچار مشکل شدند.

وی تصریح کرد: بهتر بود متولیان امر نسبت به راه‌اندازی اسنپ در شهرهای شمالی، وضعیت معیشت رانندگان قدیمی را در نظر بگیرند.

 با راهاندازی اسنپ‌ها میزان تردد در شهر تا حدودی کاهش یافته و هدفمند انجام می‌شود ولی بهتر بود در راه‌اندازی اسنپ از ظرفیت رانندگان قدیمی هم استفاده شود و به نوعی آنها هم باز گرفته شوند، در حال حاضر برای رانندگان تاکسی و آژانس‌ها با شروع فعالیت اسنپ رقیت‌تراشی شده و معیشت برخی از رانندگان به شدت در خطر است.

در نهایت اینکه راهکاری اتخاذ شود که ضمن ایجاد اشتغال جدید، رانندگان قدیمی و آبرومند این شهر برای تامین هزینه زندگی بیشتر از این شرمنده خانواده‌ها نشوند.

 

 

 

 

منبع : بلاغ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار