فرمانده پلیس راه مازندران گفت: رفت تریلر، کامیون و کامیونت و انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ جمعه ۲۹ دی ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.
کد خبر: ۵۵۴۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ 18 January 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی اظهار داشت: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، رفت و آمد انواع وسیله نقلیه از ساعت 16 تا 24 فردا از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه می‌شود.

وی افزود: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملانمواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت صبح تا 24 روز‌های پنجشنبه و جمعه از جاده هراز ممنوع است.

فرمانده پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد همه تریلر‌ها به استثنای تریلر‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز جمعه از تهران به قائم‌شهر و برعکس ممنوع است.

وی گفت: آمد وشد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت شش صبح شنبه 30 دیماه از جاده‌های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

 تلفن مرکز کنترلپلیس راه مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

 

 

منبع : تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار