تصویربرداری سریال «شبکه» با حضور متین ستوده و مجید واشقانی در غرب تهران ادامه دارد.
کد خبر: ۵۵۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ 17 January 2018

به گزارش تابناک : احمد معظمی درباره اینکه تا به حال چند درصد از تصویربرداری سریال «شبکه» انجام شده است و تا به این مرحله از ساخت این سریال تقریبا چند بازیگر جلوی دوربین رفته اند عنوان کرد: 50 درصد از تصویر برداری سریال انجام شده و تا کنون دانیال حکیمی، محمود پاک نیت، نگین معتضدی و ساناز سعیدی جلوی دوربین رفته اند. همچنین متین ستوده و مجید واشقانی نیز به تازگی به گروه پیوسته اند و نقش های متفاوتی را در این مجموعه عهده دار هستند.

معظمی از روند و ریتم تولید این سریال ابراز رضایت داشت و تعدد لوکیشن ها و تعداد بازیگرهای سریال «شبکه» را یکی از ویژگی‌های این مجموعه دانست و گفت: سریال «شبکه» بسیار پر لوکیشن و پر بازیگر است و لوکیشن های این سریال داخل تهران و خارج از تهران هستند. بد نیست اضافه کنم که در فصل اول سریال 250 لوکیشن و 200 بازیگر دارد.

به نظرم سریال «شبکه» یکی از متفاوت ترین سریال هایی است که از تلویزیون پخش خواهد شد ، تحقیقات فراوان ، مشورت با کارشناسان متعدد و البته قصه و داستانی که رخدادهای آن را تا به حال در مجموعه های دیکر تلویزیونی ندیدید دلایلی است که بر اساس آن فکر میکنم مخاطب «شبکه» را به شدت دوست داشته باشد.

کارگردان مجموعه تلویزیونی «جاده چالوس» با بیان اینکه این روزها در غرب تهران مشغول تصویربرداری سکانس های خارجی سریال هستند در خصوص تاریخ احتمالی پخش و اتمام ساخت سریال «شبکه» اظهارداشت: سیامک مهماندوست مشغول تدوین همزمان سریال است و از آنجایی که جلوه های بصری آن زیاد است کار سختی در پیش داریم و باید این را هم اضافه کنم که صداگذاری آن نیز در حال انجام است. به نظرم ساخت این سریال حدود 3 ماه دیگر به پایان برسد و پخش آن هم هنوز مشخص نیست.

 

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار