در حالی که صحبت های بسیاری در ارتباط با جدایی کریستیانو رونالدو از باشگاه رئال مادرید مطرح شده است، 3 دلیل عمده برای رد این شایعات وجود دارد.
کد خبر: ۵۵۳۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 17 January 2018

به گزارش تابناک : کریستیانو رونالدو ابر ستاره رئال مادرید این روزها بار دیگر شرایط غیر عادی را در باشگاه کهکشانی ها تجربه می کند، چرا که شایعات او را رو در روی مدیریت و کادر باشگاه قرار داده است!

 

ابتدا گفته شد کریستیانو رونالدو از دستمزد خود بسیار ناراضی است، چرا که لیونل مسی و نیمار دو  ستاره دیگر که از رقبای او محسوب می شوند، تقریبا دستمزدی دو برابر نسبت به رونالدو دریافت می کنند که همین مسئله موجب نارضایتی مرد پرتغالی رئالی ها شده بود.

 

کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

 

این مسئله نسبت به شایعات دیگری که برای جدایی کریستیانو رونالدو ساخته شد، رنگ و بوی بیشتری به حقیقت داشت تا صحبت هایی که از سوی رسانه های انگلیسی مطرح شد! زیرا انگلیسی ها مدعی شده بودند او پس از اینکه از سوی مدیریت باشگاه بابت عملکرد بدش توبیخ شده بود، تصمیم به جدایی گرفته است و با فلرونتینو پرز دچار درگیری شده است!

 

در این شرایط نمی شود خیلی به گمانه زنی ها اعتماد کرد! چرا که هرکدام از نشریات و رسانه ها برای خود استدلال و منطق ویژه ای دارند که نسبت به آن پاسخگو خواهند بود، اما چرا رونالدو باید به منچستر یونایتد بازگردد؟

 

کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

 

کریستیانو رونالدو هر ساله از عشق خود به منچستر یونایتد سخن می گوید، این امر بسیار طبیعی است، چرا که او در الدترافورد به اوج رسید و توانست به دنیای فوتبال معرفی شود و خاطرات بسیار خوشی را از روزهای ابری در یونایتد دارد، اما بازگشت او به جمع شیاطین سرخ به هیچ عنوان کار ساده ای نخواهد بود!

 

3 دلیل عمده برای عدم انتقال کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد وجود دارد که با بررسی خیلی ساده و کوتاه می توان به این جمع بندی رسید ابر ستاره رئال مادرید به الدترافورد نمی تواند بازگردد:

 

کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

 

دستمزد سالیانه - سن - هزینه انتقال

 

رونالدو در حال حاضر با دستمزد سنگینی که از باشگاه رئال مادرید می گیرد شدیدا ابراز  نارضایتی می کند و باشگاهی بزرگ همانند کهکشانی ها قادر نخواهد بود دستمزدش را به حدی که او می خواهد افزایش دهد، آیا یونایتد که در تاریخ خود هرگز چنین ارقامی را پرداخت نکرده برای رونالدو حاضر خواهد بود بخش بزرگی از سرمایه اش را به میان بیاورد؟

 

یونایتد حتی اگر بخواهد بخش بزرگی از سرمایه اش را برای کریستیانو رونالدو به بازار نقل و انتقالات بیاورد، سن این ستاره پرتغالی آنها را از صورت دادن این ریسک بزرگ باز خواهد داشت، چرا که این هزینه نهایتا می تواند برای آنها 2 الی 3 فصل سودآور باشد!

 

مهم تر از هر مسئله هزینه انتقال و بند آزادسازی رونالدو که سر به فلک می کشد، هرگز یونایتد را در مسیر این انتقال قرار نخواهد داد، آنها با هزینه بند آزاد سازی رونالدو قادر خواهند بود تا 11 بازیکن جوان را بخرند، آیا دست به چنین جنونی خواهند زد که تاریخ نقل و انتقالات را به آتش بکشند؟

 

 

 

 

منبع : ورزش 11

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار