مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور گفت: مبلغ ۹۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از مطالبات سویا‌کاران مازندرانی از طریق بانک عامل به حساب آنها واریز شد.
کد خبر: ۵۵۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ 16 January 2018

به گزارش تابناک : سید محمد جعفری اظهار داشت: امسال چهار هزار و 2633 تن دانه روغنی سویا خریداری شده که بهای هر کیلو دانه روغنی سویا با دو درصد ناخالصی و 12 درصد رطوبت، 24 هزار و 694 بوده و تاکنون 97 درصد از مطالبات کشاورزان توسط بانک عامل پرداخت شده است.

وی افزود: براساس ابلاغ وزارت جهاد کشاورزی و دستور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، خرید برنج ندا، نعمت و شیرودی از  در دو مرکز خرید استان در شهرستان‌های نکا و بابل آغاز شد و با معرفی نامه جهادکشاورزی تاکنون برنج شیرودی به میزان 152 تن و برنج ندا به میزان 10 تن و در مجموع 162 تن برنج بصورت توافقی خریداری شد.

جعفری تصریح کرد: بر اساس مصوبه جهاد کشاورزی مراکز خرید، برنج کشاورزان را با 8 درصد شکستگی و اقلام ندا و نعمت را به مبلغ 4850 تومان و شیرودی را 5450 تومان خریداری می‌کنند.

وی بیان کرد: وجه برنج خریداری شده از طریق سامانه بانک کشاورزی به حساب کشاورزان واریز خواهد شد و محدودیتی در میزان خرید وجود ندارد هر میزان کشاورزان مراجعه کنند خریداری می‌شود.

 

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار