رئیس اداره نگهداری راه های اصلی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران از اجرای عملیات 155 کیلومتر روکش آسفالت در سطح محورهای استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۵۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 15 January 2018

به گزارش تابناک : جمشید علیزاده ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به دلیل شرایط آب و هوایی استان و عوامل مختلف محیطی فعالیتهای گسترده ای در زمینه ترمیم و لکه گیری روکش آسفالتهای محورهای ارتباطی مازندران توسط این اداره کل انجام شده است.
وی تصریح نمود: موثرترین شرایط برای حمل و نقل ، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره کل برای دستیابی به آن تلاش می کند مطالعه و فراهم نمودن طرح های لازم برای انجام و اجرای رویه های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.
علیزاده اظهار داشت: از این رو به منظور تسهیل در امر تردد و افزایش ایمنی محورها اجرای عملیات روکش آسفالت در سطح تمامی محورهای اصلی استان از جمله محور هراز ، سوادکوه ، کندوان ، ساری _ قائمشهر ، بابل _ آمل ، مرزن آباد _ کلاردشت ، چالوس _ تنکابن و ... به اجرا در آمد.
وی ادامه داد: جاده ها از جمله اموال عمومی است که قانون گذار حفظ ، حراست نگهداری ، تعریض و هرگونه فعالیتهای مرتبط با آن را به این اداره کل محول نموده ، بدیهی است ایمن نمودن محورها برای سلامت عبور و مرور و توسعه آتی راهها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
رئیس اداره نگهداری راه های اصلی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران خاطرنشان کرد: هدف نگهداری راه ، تقلیل میزان خرابی راه و افزایش عمر آن ، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه با تأمین سطوح عبور مناسب و مطلوب و همچنین ایجاد شرایط مناسب جهت رسیدن به موقع به مقصد با تأمین ایمنی است.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار