هم معاون وزارت اطلاعات و هم آقای لاریجانی متفقا این موضوع را قبول داشتند که این بازدید انجام شود، ما هم امیدواریم این بازدید هرچه سریعتر انجام شود .
کد خبر: ۵۵۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 15 January 2018
به گزارش تابناک : نایب رئیس فراکسیون امید با اشاره به مذاکرات خود با معاون وزیر اطلاعات، رابط پارلمانی قوه قضاییه و رییس مجلس گفت: آقایان متفقا بر این موضوع تاکید کردند که هرچه سریعتر بازدیدی از زندان اوین برای بررسی وضعیت بازداشتی‌های اخیر انجام شود.
 
محمدرضا تابش در مورد پیگیری‌های فراکسیون امید در بحث بازداشتی‌های حوادث اخیر گفت: در جلسه صبح امروز هیات رئیسه فراکسیون آخرین وضعیت بازداشتی‌ها و همچنین پیگیری‌های فراکسیون در این زمینه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
وی اظهار داشت: بنده شخصا هم با معاون وزیر اطلاعات و هم آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و هم رابط پارلمانی قوه قضاییه مذاکراتی در این زمینه داشتم و بر این نکته تاکید کردم که با توجه به حوادث رخ داده و درج خبرهایی که صحت و سقم آنها نیز مشخص نیست بررسی‌ها برای بازدید اعضای فراکسیون امید را سرعت بیشتری ببخشند.
 
تابش بیان کرد: هم معاون وزارت اطلاعات و هم آقای لاریجانی متفقا این موضوع را قبول داشتند که این بازدید انجام شود، ما هم امیدواریم این بازدید هرچه سریعتر انجام شود . 
 
وی در مورد اینکه آیا این بازدید فقط از اوین خواهد بود یا شامل زندان‌های شهرها و استان‌های دیگر نیز می‌شود، گفت: در حال حاضر بازدید در مورد زندان اوین مطرح است و اگر استارت کار زده شود و بازدید از اوین انجام شود ما می‌توانیم بازدید از زندان‌های دیگر شهرها و استان‌ها را نیز در دستور کار قرار دهیم چرا که معتقدیم بازدید از زندان‌ها می‌تواند به خنثی سازی شایعاتی که وجود دارد کمک کند و در عین حال اگر در جایی کژی و ناروایی اتفاق افتاده است اصلاح می‌شود و به اعتماد مردم به مجموعه حاکمیت نیز کمک زیادی می کند .
 
 
 
منبع : نامه نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار