در مازندران 67 هزار میلیارد تومان اعتبار مربوط به سال 96 برای اجرای طرح های روستائی تخصیص داده شد که تاکنون 35درصد آن محقق شد وبا افزایش 15 درصدی نسبت به سال گذشته 100 روستا تا پایان سال می تواند از این اعتبارات استفاده کند.
کد خبر: ۵۵۱۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 14 January 2018

به گزارش تابناک مازندران، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران در گفت و گویی اظهار داشت: در مازندران 67 هزار میلیارد تومان اعتبار مربوط به سال 96 برای اجرای طرح های روستائی تخصیص داده شد که تاکنون 35درصد آن محقق شد وبا افزایش 15 درصدی نسبت به سال گذشته 100 روستا تا پایان سال می تواند از این اعتبارات استفاده کند.

بر اساس این گزارش ، وی طرحهای در حال اجرا در روستا ها را 450 روستا عنوان کرد که با مشارکت روستائیان ودهیاریها تا 3 سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.

در ضمن محمدرضا شاملو ، در حاشیه افتتاح فاز دوم طرح هادی در روستای بهزاد کلای نکا با اشاره به اینکه بیش از ۵هزار طرح هادی مهلت ده ساله آن گذشت خاطر نشان کرد : برای بازنگری این طرحها نیاز به ۲۵۰هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی یاد آور شد طی سه سال گذشته از محل بودجه قیر رایگان بیش از ۴۰میلیون متر مربع از معابر روستایی آسفالت شده است و این درحالیست که ۲۵۰ هزار کیلومتر از معابر روستایی دیگر نیاز به آسفالت و و سنگ فرش دارد

شایان ذکر است : فاز دوم طرح هادی روستای بهزاد کلا به طول ۱۲۰۰متر با هزینه بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان انجام و مورد افتتاح قرار گرفت .برای اجرای این طرح مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان توسط اهالی روستا و مابقی از محل دولتی تامین اعتبار شده است

 

گفتنی ست با اجرای این طرح جمعیت ۳۳۱ خانواری و جمعیت ۱۰۴۶ نفری این روستا از نعمت آسفالت و طرح هادی برخوردار شدند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار