گروه صنعتی ايران خودرو با صدور بيانيه ای نسبت به فعاليت برخی سايت های تقلبی فروش محصولات اين خودروساز هشدار داد و ضمن تاكيد براي پيگيری و برخورد حقوقی و قضائی با اين اقدام، از هموطنان خواست در خريد محصولات ايران خودرو دقت نظر لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۵۵۱۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ 13 January 2018

به گزارش تابناک : در اين بيانيه آمده است: «اخيرا مشاهده شده است كه برخي سايت ها با آدرس اينترنتی و طراحی ظاهری شبيه به وب‌سايت رسمی فروش محصولات ايران خودرو ايجاد شده است. گروه صنعتی ايران خودرو فعاليت تمامی اين وب سايت ها يا مسيرهای ارتباطی ديگر را تائيد نكرده و تاكيد مي كند كه تنها كانال ثبت نام محصولات ايران خودرو سايت esale.ikco.ir است

بي‌شك اقدام های حقوقی و قضائی لازم در اسرع وقت براي مقابله با اين وب سايت های مشابه و تقلبی به عمل خواهد آمد اما همزمان با اين اقدامات از هموطنان عزيز درخواست مي شود، هنگام ثبت نام و خريد محصولات ايران خودرو از صحت و سقم كانال‌های ارتباطی اطمينان حاصل كنند.

همچنين تاكيد می شود كه در هنگام واريز وجه، حتی در نمايندگی های رسمی نيز اطمينان داشته باشند كه پول صرفا به حساب گروه صنعتی ايران خودرو واريز می شود.

گروه صنعتی ايران خودرو در پاسخ به اعتماد و همراهي مشتريان گرانقدر، وظيفه خود مي داند تا علاوه بر اجراي طرح هاي متنوع فروش، راه هاي ايمن و آساني را براي ثبت نام و خريد اين محصولات تدارك ببيند كه اين مسيرها صرفا وب سايت فروش اينترنتی محصولات ايران خودرو به آدرس esale.ikco.ir و نمايندگی های رسمی و معتبر گروه در سراسر كشور است.»

 

 

 

منبع : خودورنویس

برچسب ها: ایران خودرو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار