استان مازندران یکی از استان‌‌های میزبان و برگزار کننده جشنواره سراسری فیلم فجر است و به همین منظور با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم در بین شهرهای استان، دو شهر ساری به عنوان مرکز مازندران و نوشهر به عنوان نماینده شهرهای غربی این استان برای میزبانی از جشنواره فیلم فجر انتخاب شدند.
کد خبر: ۵۵۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 13 January 2018

به گزارش تابناک : احد جاودانی امروز در گفت‌وگویی با اشاره به در پیش بودن سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: جشنواره فیلم فجر همه ساله در ایام دهه مبارک فجر برگزار می‌شود و امسال هم طبق روال همیشگی این برنامه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: استان مازندران یکی از استان‌‌های میزبان و برگزار کننده جشنواره سراسری فیلم فجر است و به همین منظور با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم در بین شهرهای استان، دو شهر ساری به عنوان مرکز مازندران و نوشهر به عنوان نماینده شهرهای غربی این استان برای میزبانی از جشنواره فیلم فجر انتخاب شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: میزبانی نوشهر از جشنواره سراسری فیلم فجر برای نخستین‌بار پس از انقلاب انجام می‌شود هم‌زمان با سراسر کشور، سینما «شقایق» نوشهر محل اکران فیلم‌های سینمایی جشنواره فجر است.

این مسؤول بیان کرد: برای انجام برنامه‌ریزی‌های اولیه به منظور میزبانی شایسته نوشهر از جشنواره فیلم فجر، با مدیران ارشاد نوشهر و حوزه هنری غرب مازندران در این شهرستان نشست‌ توجیهی برگزار شد و مقدمات اولیه میزبانی فراهم شد.

حجت الاسلام علی اصغر مختاری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر نیز با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره سراسری فیلم فجر یک اتفاق بزرگ فرهنگی در این شهرستان است، گفت: از همه اهالی فرهنگ و هنر و مردم هنردوست غرب مازندران به ویژه شهروندان نوشهری می‌خواهیم که برای برگزاری میزبانی شایسته و با کیفیت کمک کنند تا فصل جدیدی در این حوزه برای نوشهر رقم بخورد.

 

 

 

منبع : بسیج 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار