پلیس راه کشور از ترافیک نیمه سنگین در ورودی تهران و مه گرفتگی و کاهش دید در محورهای مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۵۰۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 11 January 2018
به گزارش تابناک : رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت راه های کشور گفت: در حال حاضر در ورودی کلانشهر تهران، محور آزادراه قزوین- کرج و کرج- تهران ترافیک نیمه سنگین است و در محور قم- تهران نیز در هر دو محور آزادراهی و محور قدیم ترافیک پر حجم است.
سرهنگ نادر رحمانی ادامه داد:  همچنین در حال حاضر شاهد مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید در محور ساری-بهشهر و محور بابل-قائمشهر در استان مازندران هستیم. سایر محورهای مواصلاتی مشکل خاصی ندارند.
به گفته وی در محور هراز؛ محدوده تونل «شماره یک» به دلیل وقوع یک فقره تصادف بین دو دستگاه کامیون ترافیک سنگین است و مامورین در محل تصادف حضور پیدا کرده‌اند تا با جابه جا کردن این وسایل نقلیه سنگین، مشکل ترافیک را حل و رفت و آمد را در این مسیر هموار کنند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان اظهار کرد: ساعت ۵ و ۴۵ دقیقه صبح امروز در محدوده شرق به غرب بزرگراه حکیم یک وسیله نقلیه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه کامیونت تصادف کردند. این تصادف منجر به یک فوتی و دو مصدوم شد. مقصر تصادف هم راننده پژوه ۴۰۵ شناخته شد که در هنگام رانندگی توجهی به جلو نداشته است.
 
 
 
منبع:ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار